فونیکسریمکسبهتام

ایستگاه مترو بهارستان مجهز به اتاق مادر و کودک شد

عصر خودرو: مراسم افتتاح پنجمین اتاق مادر و کودک با حضور عضو شورای شهر تهران و مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه بهارستان برگزار شد.

ایستگاه مترو بهارستان مجهز به اتاق مادر و کودک شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰
  • ایستگاه مترو بهارستان مجهز به اتاق مادر و کودک شد
  • ایستگاه مترو بهارستان مجهز به اتاق مادر و کودک شد
  • ایستگاه مترو بهارستان مجهز به اتاق مادر و کودک شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از عصرایران، دکتر محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مراسم افتتاحیه پنجمین اتاق مادر و کودک افزود: نگاه ما به مترو یک نگاه فرهنگی است و سعی کردیم تا دراین سازه فلزی جدا از ارائه خدمات در خصوص جابجایی مسافران، نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان هم مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تجهیز ایستگاه های مترو تهران به اتاق مادر و کودک در راستای اجرای مصوبه شورای شهر تهران در خصوص شهر دوستدار کودک، انجام می شود تصریح کرد: باید تمامی ارگان ها در این راه قدم بگذارند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: با استفاده از حمل و نقل عمومی شعار آسمان آبی هوای پاک محقق می شود و من از افرادی که مترو را برای تردد در شهر استفاده می کنند تشکر می کنم.


نایبی با اشاره به اینکه شعار شهردار تهران برای افتتاح هر ماه یک ایستگاه در سال 94 محقق شده است گفت: در حال حاضر مترو تهران جز چند کشور جهان است که تعداد ایستگاه های آن سه رقمی شده است.

وی از مسئولان خواست تا از مترو به عنوان پاک ترین، ایمن ترین و ارزان ترین وسیله حمل و نقل استفاده کنند و با حضورشان در مترو با نیاز های آن از نزدیک آشنا شوند تا به همت آنها بتوانیم قطار های جدید را به خطوط وارد کرده و بهتر خدمات رسانی کنیم.
در ادامه این مراسم الهه راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تشکر از ارائه خدمات مناسب مترو تهران در ایام نوروز گفت: تاکنون فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی در مترو صورت گرفته است که امیدوارم این کارها تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه هر کجا که مسئولان شهری حضور دارند فرمایشات رهبری در خصوص کار جهادی اجرایی می شود، افزود: ساخت اتاق مادر و کودک در ایستگاه های مترو فکر خوبی است و امیدوارم به عنوان الگویی در بخش های دیگر نیز اجرایی شود.
راستگو فضای اتاق مادر و کودک را بسیار شاد و مناسب ارزیابی کرد و گفت: در این مکان تمامی وسایل رفاهی مورد نیاز مادران برای نوزادان تا 2 سال وجود دارد و امیدوارم اقداماتی از این دست سبب شود تا تهران شهری شود که تمامی کودکان در آن آرامش داشته باشند.

گفتنی است تاکنون ایستگاه های صادقیه، تئاتر شهر، امام خمینی(ره)، پایانه جنوب و بهارستان به اتاق مادر و کودک مجهز شده اند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو