فونیکسریمکسبهتام

باران جاده‌های زنجان را لغزنده کرد

عصر خودرو- مسئول راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: بارندگی که از عصر دوشنبه در استان شروع شده و اکنون نیز ادامه دارد، سطح جاده‌ها بویژه آزادراه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین را لغزنده کرده است.

باران جاده‌های زنجان را لغزنده کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مسعود خوشکام افزود: سامانه بارشی موجود در استان تا ابتدای هفته آینده پایدار خواهد بود.
    وی یادآور شد: با وجود بارندگی، اکنون اختلالی در تردد وسایل نقلیه در راه های استان زنجان وجود ندارد و عبور و مرور بدون مشکل در جریان است.
    مسئول راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های استان درصورت مواجهه با هرگونه مشکل و برای اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه پیامکی 1000241141 یا با شماره تلفن‌های 1816، 33772027 تماس برقرار کنند.
    خوشکام ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال ریزش کوه براثر بارندگی در مسیر زنجان - تهم - چورزق وجود دارد؛ رانندگان در مکان‌هایی که تابلوهای خطر ریزش کوه نصب شده است؛ توقف نکنند.
    وی افزود: رانندگان و مسافران عبوری از مسیر زنجان - چورزق - طارم در صورت مشاهده ریزش سنگ، موضوع را از طریق سامانه 1816 یا شماره تلفن 33772017 اطلاع دهند.
    مسئول راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این شماره ها به صورت 24 ساعته آماده دریافت اطلاعات و گزارش های مردمی است.
    اردیبهشت سال 92 جاده زنجان - تهم - چورزق به بهره برداری رسید و از این سال تاکنون سه بار ریزش شدید کوه در این مسیر منجر به بسته شدن آن شده است.
    شدیدترین ریزش کوه در این مسیر، فروردین 94 اتفاق افتاد که پاکسازی آن 6 روز زمان برد.
    26 اسفند سال گذشته نیز کیلومتر 30 مسیر زنجان - تهم - چورزق به علت ریزش کوه بسته و با تلاش راهداران بازگشایی شد.
    صبح شنبه 14 فروردین نیز ریزش در کیلومتر 20 این مسیر، جاده را بست.
    مسئول راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین گفت: ساعت پنج صبح چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلی برخورد کرد و چهار مصدوم برجا گذاشت.
    خوشکام علت این تصادف را بی احتیاطی راننده بیان کرد و ادامه داد: این تصادف در کیلومتر 77 خط شمالی آزادراه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.
    وی افزود: با کمک نیروهای راهداری سطح جاده در کمترین زمان پاکسازی شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو