فونیکسریمکسبهتام

ساخت مترو در خیابان ولی‌عصر(عج) ریشه درختان را متلاشی خواهد کرد

عصر خودرو- عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با ساخت یک خط مترو در خیابان ولی‌عصر (عج) تمامی ریشه‌های درختان متلاشی خواهد شد.

ساخت مترو در خیابان ولی‌عصر(عج) ریشه درختان را متلاشی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه  و دومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بازی دربی دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران اظهار داشت: روز جمعه بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم که این چنین بازی‌هایی در ادامه نیز از دو تیم  تهرانی که استخوان بندی تیم ملی را تشکیل می‌دهند شاهد باشیم.

    وی به اجرای طرح‌ها از سوی شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: پیاده راه‌ها در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران به تصویب رسیده که 26 پیاده راه بوده و خیابان سی تیر و پیاده راه حد فاصل تجریش تا قدس نیز جزء پیاده‌راه‌های به تصویب رسیده بوده است.

    عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که نباید شهرداری تهران هم به خاطر اجرای مصوبات شورای شهر مواخذه کنیم، تصریح کرد: اگر در اجرای برخی از مصوبات مشکلاتی وجود دارد باید آن‌ها را شناسایی و اشکالات را برطرف کنیم.

    سرخو با بیان این‌که بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شهرداری باید 26 پیاده رو به طول 19 کیلومتر را سنگ‌فرش کند، یادآور شد: در خصوص این امر مشکلی وجود ندارد اما ایراد شهرداری مبنی بر اجرا کردن برخی از طرح‌ها خارج از مصوبه است.

    وی به سنگ‌فرش شدن پیاده راه 17 شهریور اشاره کرد و گفت: اصل پیاده راه شدن خوب بود اما ساز و کاری که باید در خصوص این امر دیده شود تغییر کاربری کسبه بوده که متاسفانه در این طرح دیده نشده و باعث ایجاد ناامنی در منطقه شده است.

    عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کهنسالی خیابان ولی‌عصر (عج) بیان کرد: چند روز گذشته درختانی در نزدیکی‌های مترو جهاد دیدم که کاملا خشک و در حال از بین رفتن بودند به همین منظور باور دارم ساخت یک خط مترو جدید در این خیابان ریشه تمامی درختان را متلاشی خواهد کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو