فونیکسریمکسبهتام

سردار حسینی فاش کرد:

تخلفات زیاد رانندگان پلیس، ترافیک شهری را برهم می‌زند

لیست تخلفات موجود است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروهای پلیس هم جریمه می‌شوند و لیست بلندی از جریمه‌های آن‌ها موجود است.

تخلفات زیاد رانندگان پلیس، ترافیک شهری را برهم می‌زند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: خودروهای امدادی در زمان انجام ماموریت یک امتیازی دارند؛که به این ترتیب خودروهای آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس می توانند از خط ویژه اتوبوس تردد کنند.

    وی افزود: اگر وضعیت اورژانسی باشد این خودروهای نامبرده می‌توانند از چراغ قرمز هم عبور کنند؛ اما برخی تخلفات هستند که ارتکاب آن ضروری و الزامی نیست؛ برای نمونه آتش‌نشانی می‌تواند در فاصله 2 متری از جدول توقف داشته باشد اما با توقف اشتباه 2 لاین را اشغال می‌کند؛ درحالی که باید محل توقف جایی باشد که کمترین مزاحمت را برای سایر خودروها ایجاد کند.

    سردار حسینی بیان کرد: مردم از امدادی‌ها توقع دارند که به موقع ماموریت‌شان را انجام دهند ولی در مقابل آن هم این انتظار را دارند که ماموریت آن‌ها کمترین آسیب را به وضعیت ترافیکی شهر بزند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تخلفات خودروهای امدادی گفت: در سال گذشته بارها شاهد بودیم که بدون ماموریت خاصی از چراغ گردان استفاده کرده و تخلفاتی را مرتکب شدند.

    وی در واکنش به اعتراض برخی از خودروهای امدادی مبنی بر آن‌که در حین ماموریت جریمه شدند، افزود: در صورتی که در حین ماموریت جریمه شده باشند بخشیده خواهند شد.

    سردار حسینی بیان کرد: پلیس به وظایف خود در چارچوب قانون عمل می‌کند و خودروهای اورژانس و آتش‌نشانی را در صورت ارتکاب تخلف جریمه می کند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حتی خودروهای پلیس هم جریمه می‌شوند و لیست بلندپایه‌ای از جریمه خودروهای پلیس موجود است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو