فونیکسریمکسبهتام

تخفیف ۵۰درصدی مسافرت با قطار به شهرآفتاب

عصر خودرو- بر اساس همکاری بین خانه کتاب و شرکت رجاء، برای علاقه‌مندانی که با استفاده از قطارهای این شرکت برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران دارند، تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده‌است.

تخفیف ۵۰درصدی مسافرت با قطار به شهرآفتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین خانه کتاب و شرکت رجاء منعقد شده ، یک واگن قطار در ضلع غربی طبقه دوم بخش اداری محل برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برای ارائه خدمات مربوط به شهروندان مستقر شده است.
    شهروندان می‌توانند با ارائه بلیت رفت و برگشت یا کارت ملی خود، حواله‌ای که امکان استفاده از 50 درصد مبلغ بلیت را جهت خرید کتاب از نمایشگاه به آنها می‌دهند، دریافت کنند.
    مبلغ بلیت‌های رفت و برگشت باید بیش از 120 هزار ریال باشد تا این تسهیلات به شهروندان تعلق گیرد و شهروندان می‌توانند برای دریافت حواله به محل استقرار واگن قطار در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.
    بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت ماه 1395 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در اتوبان خلیج‌فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط