فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی کشور :

۲۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور سلامت مردم را تهدید می‌کنند

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه تردد ۲۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور سلامت مردم را تهدید می‌کنند خواستار پیوستن همه ارگان‌ها به پویش مردمی هوای پاک شد.

۲۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور سلامت مردم را تهدید می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودور» به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم رونمایی از «نشان و شعار پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان» گفت: امروز سلامتی کودکان، بزرگسالان و عموم مردم ایران بستگی به هوای سالم دارد و هرچقدر بتوانیم در زمینه سالم نگهداشتن هوای شهر و کشورمان کار کنیم قطعاً در جهت سلامتی بیشتر مردم قدم برداشته‌ایم.

    وی با اشاره به شعار «من هوای اصفهان را دارم» که از سوی شهرداری اصفهان ارائه شده اظهار داشت: این یک حرکت بسیار خوب و اثرگذاری است که مسئولان شهری اصفهان انجام دادند و این کار را می‌توان مصداق بارز پیشگیری قبل از درمان دانست.

    این مقام مسئول عنوان داشت: اگر بتوانیم هوای پاک و فضای مناسب را در شهرهای کشورمان ایجاد کنیم قطعاً بیماری‌ها کم شده و از مراجعه به بیمارستان‌ها کاسته می‌شود و این نیازمند هزینه‌های کلان در راستای فرهنگ سازی است و اگر این هزینه‌ها صورت بگیرد نه تنها از سرمایه کشور کم نمی‌شود بلکه به سرمایه‌های ما اضافه نیز خواهد شد.

    سردار اشتری نگاه علمی به موضوع ترافیک را بسیار مفید و موثر قلمداد کرد و تاکید کرد: از تمام مسئولان نهاد‌ها و ارگان‌ها می‌خواهم که به پویش مردمی هوای پاک بپیوندند و انشاء اله «اقدام و عمل» را در تحقق این شعار ببینیم و با این کار گسترده فرهنگی، بسیاری از مشکلات کشور را کم کنیم.

    فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امروز تردد 29 میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور سلامت مردم را تهدید می‌کنند بیان داشت: البته این وسایل نقلیه علاوه بر ایجاد آلودگی هوا خسارت‌های دیگری نیز ببار می‌آورند که از آن جمله می‌توان به کشته شدن تعداد زیادی از مردم در تصادفات رانندگی سال گذشته اشاره کرد.

    این مقام ارشد انتظامی کشور تصریح کرد: استان اصفهان با حدود 3 میلیون خودرو و موتورسیکلت آمار بالای وسایل نقلیه را در کشور دارد که امیدواریم با اقدامات فرهنگی به سمتی برویم که بالا‌ترین آمار دوچرخه سواران را در این شهر داشته باشیم.

    وی عنوان داشت: هرچقدر بتوانیم از وسایل نقلیه عمومی، مترو و دوچرخه استفاده کنیم و از آوردن خودروهای تک سرنشین به خیابان‌ها خودداری نماییم مسلماً به سلامت خودمان، خانواده و مردم شهرمان کمک بزرگی خواهیم کرد.

    اشتری با بیان اینکه هنوز خیلی از قدیمی‌ها در شهر اصفهان از دوچرخه استفاده می‌کنند گفت: چقدر خوب است به دوران گذشته شهر اصفهان که به شهر دوچرخه‌ها معروف بود برگردیم و آثار مثبت آن را در زندگی خود تجربه کنیم.

    فرمانده ناجا گفت: اگر اصفهان تا دیروز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نام داشت در آینده باید به پایتخت گردشگری جهان اسلام تبدیل شود و برای تحقق این هدف باید ابتدا هوای این شهر پاک و مناسب برای زیستن و نفس کشیدن باشد.

    سردار اشتری خاطر نشان کرد: مردم فهیم و با فرهنگ اصفهان از مردمان نمونه در کشور و دنیا هستند و پیشتازی خود را در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دفاع مقدس به اثبات رساندند و قطعاً با این پیشینه بزرگ خواهند توانست در زمینه ترافیک نیز الگوی همه شهرهای دنیا باشند.

    وی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در کنار مردم عزیز، مسئولان خدوم شهر اصفهان و سراسر کشور است و از هرطرحی که در جهت سلامت و امنیت مردم تهیه و تدوین شود با تمام توان و با آمادگی کامل حمایت می‌کند.

    سردار اشتری به نام گذاری سال 95 به عنوان «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً یکی از سازمان‌هایی که می‌تواند در تحقق این شعار موثر واقع شود نیروی انتظامی است.

    وی ناجا را متولی تامین امنیت کشور عنوان کرد و گفت: مسلماً هرچقدر که امنیت کشور بیشتر باشد اقتصاد نیز شکوفا خواهد شد و زمینه برای سرمایه گذاری و حضور گردشگران خارجی فراهم می‌شود.

    فرمانده ناجا با اشاره به وضعیت منطقه، امنیت کشور را مثال زدنی عنوان کرد و با بیان اینکه کشور ایران مهد امنیت در خاورمیانه است اظهار داشت: امروز در حالی که مردم در برخی از کشور‌ها زندگی می‌کنند تا زنده بمانند به حمد اله کشور ما به برکت حضور مردم و هوشیاری آنان، تدابیر مقام معظم رهبری وایثار و شهادت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

    سردار اشتری ارتقای امنیت مردم را در دستور کار هر روز پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با استفاده از دانش و تجهیزات نوین و به روز خود این آمادگی را دارد که هر روز امنیت و آرامش مردم را ارتقاء ببخشد و باعث عزت و پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو