فونیکسریمکسبهتام

شاید "کامال" کراس اور جدید آلفارومئو باشد

عصر خودرو: گروه فیات- کرایسلر نام تجاری "کامال" را ثبت کرده که احتمالا برای کراس اور جدید آلفارومئو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شاید "کامال" کراس اور جدید آلفارومئو باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰:۰۰

به گزارش عصرخودرو به نقل از اتوگاید، این نام البته به طور مستقیم برای فیات-کرایسلر به ثبت رسیده و در این میان نامی از آلفارومئو برده نشده است.

گمانه زنی مبنی بر ارتباط نام تجاری ثبت شده با آلفارومئو به کانسپت کامال، کراس اور جمع و جوری که آلفارومئو در سال 2003 معرفی کرد بازمی گردد و بیانگر اینست که این نام ممکن است برای یک کراس اور جدید کوچک از سوی این برند استفاده شود.

آلفارومئو هم اکنون در حال تست یک کراس اور کوچک است که گفته می شود استلویو نام دارد و با ب ام و X3 رقابت خواهد کرد و در سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

هنوز یک سری گمانه زنی درباره نام استلویو وجود دارد زیرا اگرچه سرجیو مارچیونه مدیرعامل فیات گفته که کراس اور مبتنی بر مدل جولیا نام استلویو را خواهد داشت ولی این نام هنوز در سازمات ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا ثبت نشده و این امر باعث میشود احتمال انتخاب نام کامال برای این کراس اور وجود داشته باشد.

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط