فونیکسریمکسبهتام

ازسرگیری عملیات اجرایی آزادراه «رشت – قزوین»

عصر خودرو- مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی آزاد راه رشت – قزوین ازسر گرفته شد. این عملیات که در محدوده تنکابن به رودبار از اواسط فرودین ماه به علت نشست زمین در سطح جاده مسدود شده بود، بار دیگر آغاز شد.

ازسرگیری عملیات اجرایی آزادراه «رشت – قزوین»
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایسنا  ، محمدرضا نازک‌کار گفت: آزاد راه رشت – قزوین در محدوده تنکابن به رودبار از 20فروردین ماه سالجاری از باند رفت به علت نشست سطح جاده دچار تخریب شده بود و از ابتدا توسط عوامل راهداری در صدد حفظ و نگهداری سطح آسفالت بودیم که به علت حجم زیاد نشست و وجود یک چشمه زیرزمینی در ارتفاع بیش از 10 متری از سطح آسفالت، منجر به ایجاد دره‌ای به عمق چندین متر شد.

    این اداره کل الزاما برای حفظ جان مردم و ایمنی تردد، مجبور به انسداد یک باند کامل از 23فروردین ماه شد.

    نازک کار ادامه داد: شرایط جاده به حدی بود که در صورت انجام هرگونه عملیات خاکی، امکان تخریب باند دیگر این آزاد راه متصور می‌شد که الزاما برای حفظ و نگهداری بیشتر این آزاد راه مهم و عدم انسداد کامل آن با استفاده از مشاور ذیصلاح و با مطالعات ژئوتکنیک منطقه و خاک، طراحی لازم جهت پایداری و تثبیت بخش رانشی از راه و ترانشه مربوطه انجام شد.

    مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد:پیش بینی می‌شود برای تثبیت نهایی به مدت زمان 35 الی 40 روز نیازمند است و ضمن پوزش از مردم به ویژه همشهریان که حفظ جان بهره برداران از راهها که یکی از مهم‌ترین رسالت این اداره کل است،بتوانیم شرایط مناسب و بدون دغدغه‌ای را فراهم کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو