فونیکسریمکسبهتام

اسنپ، راهکار نوین حمل و نقل در قلب تهران

عصر خودرو- دنیای تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و رفته رفته تمامی ابعاد زندگی ما را در بر می‌گیرد. بسیاری از راهکارهای سنتی که در رابطه با مسائل روزمره به کار می‌بردیم هم رنگ و بوی تکنولوژی به خود گرفته است. خرید اقلام، پرداخت قبوض و حتی حمل و نقل. در بسیاری از کشورهای دنیا دریافت خودرو به سادگی چند کلیک در موبایل انجام می‌شود و چند سالی است که «اسنپ» این سرویس را در ایران به راه انداخته است.

اسنپ، راهکار نوین حمل و نقل در قلب تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، اسنپ نرم‌افزاری است در قلب تهران که نقش پل رابط بین مسافر و راننده را ایفا می‌کند. این شرکت با شعار «یک کلیک تا مقصد» توانسته با رشد روز افزونش به محبوبیت خوبی در بین کاربران و رانندگان دست یابد. اما چطور؟ در ادامه بیشتر با اسنپ آشنا خواهید شد.

    اسنپ با ارائه راهکار جذابی که همان درخواست خودرو با موبایل است، توانست توجه کاربران ایرانی را به خود جلب کند. اپلیکیشن اسنپ برای دو سیستم عامل موبایل اندروید و iOS منتشر شده که شما می‌توانید آن را از «گوگل‌پلی» و «کافه‌بازار» برای دستگاه‌های اندرویدی و همچنین «اپ‌استور اپل» برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS دانلود کنید.

    پس از نصب و ثبت نام در اپلیکیشن اسنپ شما خواهید دید که سادگی و سرعت در عملکرد، شالوده این نرم افزار است. به راحتی می‌توانید مبدأ و مقصدتان را مشخص کرده و پس از مشاهده هزینه سفر، درخواست خودرو یا همان اسنپ را ارسال کنید. لحظاتی بعد نزدیک‌ترین اسنپ درخواستتان را قبول کرده و شما را به مقصد خواهد رساند.

    اپلیکیشن اسنپ در دل خود قابلیت‌های ریز و درشت بسیار جذابی دارد. مشاهده محل دقیق و تعداد اسنپ‌های اطراف محدوده شما، مشاهده هزینه سفر پیش از درخواست اسنپ، پرداخت آنلاین هزینه سفر، پشتیبانی 24 ساعته و بسیاری از موارد دیگر از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن هستند.

    کار کردن با اسنپ بسیار ساده است. کافیست پس از ثبت‌نام و وارد شدن به حساب کاربری، مبدأ و مقصد خود را روی نقشه مشخص کنید. پس از مشاهده هزینه سفر در صورت در اختیار داشتن کد تخفیف از طریق گزینه «کد تخفیف» آن را وارد کرده و در غیر این صورت با لمس «درخواست اسنپ» سفر خود را آغاز کنید.

    پس از اینکه راننده نزدیک شما درخواستتان را قبول کرد، اطلاعاتی مثل مشخصات فردی، نوع و شماره پلاک خودرو و محل دقیق او را خواهید دید. بعد از سوار شدن و رسیدن به مقصد هم می‌توانید میزان رضایت خود از سفر را از طریق امتیازدهی (از یک ستاره تا 5 ستاره) به ما اعلام کنید.

    همانطور که دیدید، اسنپ توانسته با سادگی در عملکرد و سرعت عمل به خوبی ظاهر شود. لازم به ذکر است که اسنپ در مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس به عنوان برندی شایسته و مسئولیت‌پذیر در سال 1395 هم انتخاب شده است. همچنین در چند هفته آینده اسنپ قول برگزاری یک نشست خبری در مورد ارائه عملکردش در سال گذشته را داده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط