فونیکسریمکسبهتام

مدیراجرایی نیمه شمالی خط۶ متر خبر داد:

اتمام لاینینگ تونل خط ۶ تا پایان شهریور ماه

عصر خودرو- مدیر اجرایی نیمه شمالی خط۶ مترو تهران با بیان اینکه مترو تهران یکی از فعال‌ترین متروهای دنیاست، گفت: روز گذشته اتصال ۱۶۲۰ متر تونل رمپ در محدوده ابشناسان تا میدان کوهسار محقق شد.

اتمام لاینینگ تونل خط ۶ تا پایان شهریور ماه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علی مزینانی در خصوص آخرین وضعیت نیمه شمالی این خط مترو گفت: روز گذشته اتصال 1620متر تونل رمپ ابشناسان تا میدان کوهسار از خط 6 مترو انجام شد. این خط به طول 35 کیلومتر است که در فاز نخست آن 31 کیلومتر و با 27 ایستگاه در حال  ساخت است.

    وی با بیان اینکه این خط مترو از ایستگاه دولت آباد شروع شده و تا شمال غرب تهران و منطقه سولقان در محدوه پارک کوهسار ادامه می یابد، گفت: نیمه شمالی این خط شامل 8 کیلومتر و 370 متر با 7 ایستگاه و 1 پست برق در دست احداث است .

    به گفته وی ایستگاه های بخش شمالی خط 6 مترو شامل آیت الله کاشانی – اشرفی؛ حکیم –پیامبر؛ آیت الله کاشانی –مسجدنظام مافی؛ شهرزیبا؛ تقاطع همت - کوهسار؛ کوهسار –ابشناسان؛ کوهسار است .

    وی با بیان اینکه در این بخش 22نقطه برای تونل حفاری شده است، گفت: تاکنون 7جفت تونل به یکدیگر متصل شده اند و 15تونل باقی مانده که تا پایان مرداد ماه به یکدیگر متصل می شوند. این در حالیست که اکنون 58 درصد از مسیر تونل حفاری شده و 32 درصد از مسیر تونل نیز لاینینگ شده است .

    مدیر اجرایی بخش شمالی خط 6 مترو تاکید کرد: لاینینگ تونل خط 6 مترو تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد .

    مزینانی ادامه داد: اکنون در بخش نیمه شمالی خط 6 مترو در مجموع 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم .

    مدیر اجرایی بخش شمالی خط 6 مترو تهران افزود: اکنون در نیمه شمالی خط 6 مترو بالغ بر 3هزار نیروی انسانی در 4 شیفت 24 ساعته در حال فعالیت هستند .

    وی اظهار کرد: خط 6 که جنوب شرقی تهران را به شمال ‌غربی وصل می‌کند، به طور میانگین در عمق  30متر زیرزمین ساخته می شود که با همه خطوط مترو تلاقی دارد تا شاهد تسهیل دسترسی مسافران باشیم.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو