فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

محور زنجان به ارمغانخانه ایمن سازی شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با جذب اعتبارات مورد نیاز محور زنجان به ارمغانخانه ایمن سازی شد.

محور زنجان به ارمغانخانه ایمن سازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ شیرمحمدی با بیان اینکه محور زنجان به ارمغانخانه یک محور فرعی بوده و به هیچ وجه حادثه‌خیز نیست، افزود: متاسفانه رانندگان خاطی در این محور حادثه‌آفرینی می‌کنند و به همین جهت طراحی های در این محور انجام شده و تجهیزات و تابلوی‌های راهنمایی و رانندگی نصب‌شده است.

    وی اظهار کرد: حداکثر سرعت مجاز برای رانندگی در محور زنجان به ارمغانخانه 85 کیلومتر تعریف‌شده ولی رانندگان با سرعت 120 و بالاتر در این محور فرعی حرکت می‌کنند.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان تصریح کرد: محور زنجان به ارمغانخانه استانداردهای لازم تعریف‌شده و رانندگان بدون در نظر گرفتن فرعی بودن این جاده قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند که این امر باعث وقوع تصادف می‌شود. همچنین چون این محور کم‌عرض است رانندگان باید با دقت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند. 

    شیر محمدی با بیان اینکه محور زنجان به ارمغانخانه ایمنی سازی شده است، افزود: متاسفانه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و حادثه آفرینی می کنند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه از وجود 120 نقطه حادثه خیز در استان زنجان خبر داد و گفت: طی سال جاری ایمن سازی نقاط حادثه‌خیز اولویت کاری خواهد بود و حمایت‌های اعتباری طی سالجاری برای ایمنی سازی نقاط حادثه خیز صورت می گیرد و در این زمینه تاکنون 50 نقطه در سطح محورهای مواصلاتی استان ایمن سازی شده است.

    شیرمحمدی با اشاره به نصب دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای استان زنجان تصریح کرد: مکان یابی مسیرهای ارتباطی اصلی توسط اکیپ پلیس راه و حمل و نقل و پایه‌هایی استان زنجان برای نصب دوربین انجام شده و این سیستم در مسیرهای فرعی و نقاط حادثه خیز به منظور کنترل ترافیک نصب می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو