فونیکسریمکسبهتام

پلیس آمریکا ب ام و i۳ را به تسلا مدل S ترجیح داد

عصر خودرو- پلیس لس آنجلس برای تقویت ناوگان خودرهای خود ب ام و i۳ را به تسلا مدل S آمریکایی ترجیح داد.

پلیس آمریکا ب ام و i۳ را به تسلا مدل S ترجیح داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش عصرخودرو به نقل از اتوگاید، دپارتمان پلیس لس آنجلس 100 دستگاه خودروی ب ام و i3 تمام الکتریکی را به ناوگان خودروهای خود اضافه کرد.

    اعلام این خبر در شرایطی است که وارتان یگیان رئیس پلیس لس آنجلس کمتر از یک ماه قبل با بیان اینکه تسلا مدل S در حال حاضر به اندازه کافی کارایی ندارد گفته بود: خودروی تسلا برای استفاده در ناوگان پلیس بیش از اندازه گران است.

    در آن زمان به نظر می رسید منظور یگیان اینست که زیرساختها به اندازه کافی برای بکارگیری خودروهای الکتریکی در ناوگان پلیس مهیا نیست اما اکنون مشخص شده که اوضاع اینطور نبوده است.

    این تصمیم پلیس لس آنجلس پس از تست جاده ب ام و i3 در کنار دیگر خودروهای الکتریکی همچون مدل S در خیابانهای لس آنجس اتخاذ شده است.

    به گفته خودروساز آلمانی i3 به دلیل تلفیقی از بهره وری بالا(بهترین در کلاس خود)، قابل اطمینان بودن و سرویس های رانندگی متصل انتخاب شده است. همچنین عامل دیگری که در تصمیم پلیس آمریکا تاثیرگذار بوده دانش گسترده ب او و در زمینه زیرساختهای شارژ خودرو و در دسترس بودن شبکه بزرگ مراکز i ب ام و برای خدمات رسانی به ناوگان این خودرو به شکل راحت و کم هزینه بوده است.

    ب ام و i3 در ناوگان پلیس به عنوان خودرویی برای مواقع غیراضطراری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در این ناوگان یک خودرو برای حمل و نقل افسران خواهد بود.

    با توجه به اینکه قیمت ب ام و i3 نصف تسلا مدل S است، قیمت نیز یکی دیگر از دلایل ترجیح داده شدن آن بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم