فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خبر داد:

افزایش ساعت کار متروی تهران همزمان با نمایشگاه قرآن

عصر خودرو- شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به منظور تسهیل تردد بازدیدکنندگان بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ساعت فعالیت خط یک مترو تهران را افزایش می دهد

افزایش ساعت کار متروی تهران همزمان با نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، محمد احمدی بافنده با اشاره به مجاورت محل برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با دو ایستگاه مترو مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی گفت: مترو تهران همانند سال های گذشته تسهیلاتی را برای تردد بهتر بازدید کنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در نظر گرفته است.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه خط یک بیشترین سهم را در جابجایی بازدیدکنندگان برعهده خواهد داشت افزود: در این راستا تغییراتی دربرنامه حرکت قطارهای خط یک مترو صورت می گیرد تا امکان دسترسی شهروندان به بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را تسهیل کند.

    وی بیان اینکه نیم ساعت به سرویس رسانی شبانه قطارهای خط یک اضافه شده است، گفت: این روال از 24 خرداد تا 8 تیر ادامه دارد و بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند تا ساعت 23 از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه یادشده عبور می‌کنند به مقصد خود حرکت کنند.

    احمدی بافنده تصریح کرد: تردد مسافران در تمام ایستگاه ها به صورت لحظه ای رصد می شود و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده نیز اعزام خواهند شد.

    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣۰ برگزار می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو