فونیکسریمکسبهتام

جزئیات کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد تومانی با ۱۵۰۰ شاکی

عصر خودرو- تحقیقات پلیس برای دستگیری عضو اصلی باند کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد تومانی در استان گلستان در حالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد اعضای این باند از چند سال قبل فعالیت‌شان را شروع کرده بودند.

جزئیات کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد تومانی با ۱۵۰۰ شاکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از همشهری آنلاین، اواخر هفته گذشته مأموران پلیس استان گلستان موفق به دستگیری 2نفر از اعضای باند کلاهبرداری شدند که توانسته بودند سر صدها نفر در شهرستان آزادشهر و شهرهای اطراف کلاه بگذارند. اعضای این باند به بهانه خرید و فروش خودرو و با تبلیغات گسترده در سطح شهر، طعمه‌هایشان را شناسایی و آنها را قربانی نقشه خود می‌کردند. «علی-غ، یکی از کسانی که در دام این باند افتاده به همشهری می‌گوید: آنها می‌گفتند که در کار خرید و فروش ماشین هستند و در ازای 17‌میلیون و 500هزار تومان، دوماهه خودروی پراید تحویل می‌دهند.

    خیلی‌ها ثبت‌نام کردند و وقتی موقع تحویل ماشین می‌رسید، مسئولان شرکت می‌گفتند که ماشین می‌خواهی یا سودش را؟ هرکس ماشین می‌‌خواست به او ماشین می‌دادند و هرکس سودش را می‌خواست، 2میلیون تومان سود پرداخت می‌کردند.» با این ترفند بود که خیلی‌‌ها سرمایه‌شان را در اختیار این شرکت قرار دادند تا بتوانند به‌راحتی به سود میلیونی دست پیدا کنند. علی ادامه می‌دهد: «بعضی‌ها برای دریافت سودبیشتر، چندین ماشین ثبت‌نام کردند.

    حتی عده‌ای پول افراد دیگر را می‌گرفتند و در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کردند و در عوض سود کمتری به آنها می‌دادند تا بقیه سود را برای خودشان بردارند. این شرکت به آنهایی که ماشین ثبت‌نام می‌کردند، فقط یک رسید می‌داد که پایین آن نوشته بود هیچ ارزش قانونی ندارد.» وعده‌های مسئولان شرکت آنقدر وسوسه‌کننده بود که بعضی‌ها برای سرمایه‌گذاری حتی اقدام به فروش طلا و زمین کرده بودند تا بتوانند به سود میلیونی برسند. حالا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر از دستگیری 2نفر از اعضای این باند خبر داده واز شاکیان خواسته با مراجعه به دادگستری شکایت کنند. بررسی‌های پلیس نشان می‌‌دهد که اعضای این باند از دست‌کم از1500نفر کلاهبرداری کرده و بیش از 300میلیارد تومان به جیب زده‌اند که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو