فونیکسریمکسبهتام

اقدام قابل ستایش دیگری از گروه صنعتی رامک خودرو

تجلیل از خانواده سه شهید محیط بان در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز

عصرخودرو: گروه صنعتی رامک خودرو در راستای حمایت از فعالیت های زیست محیطی از فعالین این حوزه در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیرازاقدام به برگزاری مراسم تجلیل از خانواده ۳ شهید محیط بان منوچهر شجاعی (استان فارس)، محمد دهقانی و پرویز هرمزی ( استان هرمزگان ) که مظلومانه به شهادت رسیدند اقدام کرد.

تجلیل از خانواده سه شهید محیط بان در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» این مراسم در سالن ملاصدرا نمایشگاه خودرو شیراز در غرفه رامک خودرو با قرائت آیاتی از کلام خدا آغاز و در با پخش فیلمی کوتاه با موضوع  مظلومیت شهدای محیط بان و باز سازی محل و چگونگی به شهادت رسیدن عزیزان ادامه یافت.
در ادامه نماینده رامک خودرو طی سخنرانی به حمایت بیشتر از محیطبانان کشور پرداخت وتمام مردم و مسئولیت را دعوت به همراهی در این راه کرد.او شهدای محیط بان را در جایگاه شهدای هشت سال دفاع مقدش خواند وخانوده آنان را نیز شایسته تکریم دانست که بار این فراق را به دوش می کشند.
سپس ولوی رئیس کل محیط زیست استان فارس طی سخنانی به آغاز شدن حرکت های خود جوش مردمی در راستای حمایت از مابع ملی وهمچنین افرادی که در این زمینه تلاش می کنند اشاره کرد.
وی ضمن تقدیر از گروه صنعتی رامک خودرو برای برگزاری اولین مراسم تقدیر از خانواده شهدای محیطبان گفت: گروه صنعتی رامک خودرو که هیچ ارتباط کاری با محیط زیست ندارد می آید واقدام به برگزرای تجلیل می کند. که جای تقدیر و تشکر دارد.
گفتنی است پس ازاین سخنان لوح تقدیر وهمچنین هدایایی ارزنده توسط ،حسن بیگ محمدی مدیریت بازاریابی وفروش رامک خودرو، غلام رضا زارع مدیریت نمایندگی استان فارس رامک خودرو و دکتر ولوی ریئس کل محیط زیست استان فارس به نمایندگی ازگروه صنعتی رامک خودرو به خانواده محترم شهدای محیط بان منوچهر شجاعیان ،محمد دهقانی وپرویز هرمزی تقدیم شد.
شایان ذکر است گروه صنعتی رامک خودرو امیدوار است در آینده مردم ایران شاهد تکرار این وقایع تلخ نباشد و خواستار این است که با توجه به اینکه تا کتون بیش از 160 تن از محیط بانان عزیز توسط شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیده اند خیابانی با نام شهدا نامگذاری شود تا یاد و خاطره آن فراموش نگردد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو