فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد:

آغاز فعالیت‌های مترو تهران در طرح استقبال از مهر

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه مهم‌ترین کار ما در مترو تهران جابه‌جایی مسافران با بهترین شرایط است، اظهار داشت: برای این کار باید از تمام ظرفیت‌های مترو و همکاری همه متخصصان استفاده شود.

آغاز فعالیت‌های مترو تهران در طرح استقبال از مهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا  ، دکتر محمد احمدی بافنده، در جلسه شورای مدیران این شرکت، گفت: اقدامات زیادی را در شرکت بهره‌برداری مترو تهران آغاز کرده‌ایم تا با استفاده از پتانسیل سازمان‌های تابعه شهری و شهرداری‌های مناطق، خدمات مطلوب‌تری به مسافران ارائه کنیم.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای مناطق شهری تهران برای گسترش و بهسازی خطوط مترو تهران، افزود: در همین راستا در جلسه هفتگی شورای شهرداران تهران طرح همکاری شهرداری مناطق برای نوسازی، نگهداری و بهینه‌سازی ایستگاه‌های مترو را مطرح می‌کنم.

    وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که شهرداری های مناطق تهران می توانند برای مسافران مترو انجام دهند، ایجاد فضاهای تبادل مسافر در کنار ایستگاه‌های مترو است. چرا که اکنون برخی از ایستگاه‌ها در سطح شهر فضای لازم برای پارک خودرو یا حتی توقف تاکسی و اتوبوس را ندارند.

    دکتر احمدی بافنده در ادامه سخنان خود با طرح مساله ساعات پیک مترو، اظهار داشت: تسهیل در تردد مسافران از جمله دغدغه‌های ماست و برای رفع مشکلات مربوط به آن برنامه‌های متعددی در نظر داریم که کمک سایر بخش‌ها و تامین قطار را می طلبد.

    وی افزود: در بعضی از کشورهای دنیا که دارای مترو هستند طرح تخفیف قیمت بلیت در ساعات غیرپیک انجام می شود و این راهکار می تواند تا حدودی مشکل مسافران در ساعات پیک را کاهش دهد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه از آغاز فعالیت‌های این شرکت برای طرح استقبال از مهر خبر داد و افزود: باید در مدت زمان باقی‌مانده شرایط را برای جابه‌جایی هر چه بهتر مسافران مهر مهیا کنیم، تا در روزهای پرترافیک بازگشایی مدارس و دانشگاه ها مردم بتوانند از خدمات مترو بیشترین استفاده را ببرند.

    وی تاکید کرد: نظارت جدی بر عملکرد واحدها صورت می گیرد تا تمام کارهای برنامه‌ریزی شده تا شهریور به اتمام برسند.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تامین ناوگان و پشتیبانی بهتر از ناوگان فعلی و تامین نیروهای متخصص را از دیگر دغدغه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران دانست و اظهار داشت: باید دانشکده علمی کاربردی مترو در تعلیم نیروهای متخصص به طور جدی‌تر وارد شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو