فونیکسریمکسبهتام

آموزش راهبران جدید از میان کارمندان متقاضی در مترو تهران

عصر خودرو- دوره های آموزشی راهبری قطار برای کارمندان متقاضی شرکت بهره برداری مترو تهران که حائز شرایط هستند، پس از انجام معاینات پزشکی و تائید صلاحیت شغلی برگزار می شود.

آموزش راهبران جدید از میان کارمندان متقاضی در مترو تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، دکتر مهدی یحیی پور سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام خبر فوق افزود: در آینده نزدیک شاهد افتتاح بخش هایی از خطوط 6 و 7 مترو خواهیم بود ضمن آنکه ایستگاه های باقیمانده در خط3 مترو تهران هم راه اندازی می شوند که این موارد ایجاب می کرد نیروی راهبر جدید تامین شود.
    وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران برای تامین راهبران سعی کرد تا استفاده بهینه از ظرفیت داخلی خود داشته باشد گفت: از کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران خواسته شد تا در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم، برای این شغل داوطلب شوند که این مورد با استقبال کارکنان حائز شرایط روبرو شد.
    یحیی پور در ادامه به حساسیت شغل راهبری قطارهای مترو اشاره و تصریح کرد: شغل راهبری دارای حساسیت های خاصی است و به منظور انتخاب نیروهای اصلح مراحلی در نظر گرفته شده است.
    وی افزود: در مرحله اول صلاحیت و شرایط کسانی که داوطلب راهبری شده اند در معاونت منابع انسانی بررسی می شود و در صورت تائید برای معاینات پزشکی (شنوایی و بینایی سنجی، سلامت قلب ، ریه و... ) و انجام تست های روانشناسی به مدیریت طب کار معرفی می گردند.
    سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه مرحله معاینات پزشکی اکنون آغاز شده است ادامه داد: کارکنان منتخب پس از موفقیت در مراحل فوق 2 ماه آموزش تئوری و 3 ماه آموزش عملی را طی خواهند کرد که در این دوره ها، توسط شبیه ساز قطار (simulator) به طور کامل با نحوه کنترل قطارهای مترو به ویژه در شرایط خاص آشنا می شوند. در پایان هر یک از این دوره ها آزمون برگزار می شود که پس از قبولی و طی دوره کارورزی، گواهینامه راهبری قطارهای مترو برای این افراد صادر و به معاونت عملیات و نقلیه ریلی معرفی می شوند.
    براساس گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، وی در پایان خاطر نشان کرد: کارکنان جوان شرکت بهره برداری مترو تهران با دقت برای احراز پست راهبری آموزش داده می شوند تا اطمینان حاصل شود که می توانند امنیت و ایمنی که همواره اصل اول در مترو تهران است را تامین کنند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو