فونیکسریمکسبهتام

رییس شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان:

طرح ساخت کارخانه تولیدقطعات خودرو در شهرک رازی شهرضا بررسی می شود

عصر خودرو- رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: طرح احداث کارخانجات تولید قطعات خودرو در شهرک رازی شهرضا با محوریت و سرمایه گذاری شرکت بوش آلمان بررسی می شود.

طرح ساخت کارخانه تولیدقطعات خودرو در شهرک رازی شهرضا بررسی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد جوادبگی  با بیان اینکه بسترسازی زیرساختی به منظور افزایش جذب سرمایه گذاران صنعتی در شهرک رازی شهرضا در دستور کار مسئولان امر قرار گرفته است، اظهار کرد: در همین راستا نسبت به اخذ سند 900 هکتار از اراضی شهرک رازی شهرضا اقدام شده و تمامی سرمایه گذارانی که موفق به اخذ پایان ساخت و پروانه بهره برداری شده اند می توانند اسناد مالکیت خود را در نظام بانکی مورد استفاده قرار دهند.

    وی افزود: رفع دیگر نیازهای شهرک رازی در حوزه برق با تامین 20 مگاوات برق صنعتی و رفع زیرساختی مشکل تلفن و اینترنت شهرک رازی با تمهید زیرساخت های مخابراتی و گسترش شبکه فیبرنوری به عنوان دیگر تمهیدات اتخاذ شده در راستای توسعه این شهرک بزرگ صنعتی در دستور کار قرار دارد.

    رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در دنیای امروز بسترسازی برای توسعه تجارت الکترونیک در حوزه صنعت به عنوان یک امر مهم و سازنده مطرح است، عنوان کرد: ایجاد یک شبکه حرفه ای و مجهز به منظور تامین مواد اولیه در بازار داخلی و خارجی و کسب مزیت های برجسته به منظور قدرت رقابت در عرصه فروش به عنوان دیگر نیازمندی های شهرک صنعتی رازی شهرضا در دستور کار است.

    وی اضافه کرد: فاز دوم تصفیه خانه پساب شهرک رازی شهرضا در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود که این طرح زمینه تامین نیازهای آبی این شهرک را در زمینه طرح های آب فرآیند و گسترش فضای سبز ایجاد می کند.

    بگی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح روند بررسی امکانات و تجهیزات شهرک صنعتی رازی شهرضا از سوی سرمایه گذاران خارجی گفت: در همین راستا متخصصان شرکت بوش آلمان به منظور احداث کارخانجات تولید قطعات خودرو و لوازم خانگی امکانات و زیرساخت های شهرک رازی را مورد بازدید قرار دادند که انتظار می رود با حمایت مسئولان و متولیان امر زمینه تحقق این طرح های صنعتی مهیا شود.

    وی بیان داشت: با اجرای این طرح های عظیم صنعتی بخش قابل توجهی از نیازمندی های نسل جوان در زمینه اشتغال برطرف می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو