فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای استان مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی از روز چهارشنبه سوم شهریورماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ششم شهریورماه خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای استان مازندران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از نسیم آنلاین،‌ سرهنگ جعفر محمدنژاد از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 روز چهارشنبه 3 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 6 شهریورماه خبرداد.

    رئیس پلیس راه مازندران، افزود:به همین منظور تردد موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی، امدادی و موتورسیکلت‌هایی که برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تردد می‌کنند، از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای "کندوان، هراز و فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

    سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حامل‌های مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 3،4،5 شهریورماه از این محور ممنوع است.

    وی افزود: در محور چالوس به کرج تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 5 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، ضمن این که با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر روز جمعه مورخ 5 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

    محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه،گفت:تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلرهای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه 3 و 5 شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه از هرگونه عجله و شتاب زدگی در رانندگی پرهیز کنند.

    مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره تلفن 2182934 و پیش شماره 011بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان به هموطنان گرامی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط