فونیکسریمکسبهتام

تأیید مرگ سه نفر در پی ریزش تونل کارگاه مترو

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از مرگ سه تن از افراد محبوس در تونل ریزش‌کرده کارگاه مترو خبر داد.

تأیید مرگ سه نفر در پی ریزش تونل کارگاه مترو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، «مرتضی مرادی‌پور» که در محل حادثه حضور داشت، در این‌باره گفت: در ساعت 17:45 امروز در پی درخواست عوامل آتش‌نشانی از هلال‌احمر، عوامل امدادی شامل 37 نیروی عملیات در قالب 12 تیم از شهرستان‌های اطراف استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه سه دستگاه زنده‌یاب به همراه پنج قلاده سگ تجسس نیز به محل آورده و عملیات جست‌وجو آغاز شد اظهار کرد: برابر گزارش‌های اولیه، 10 تن در محل حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده بودند که پنج نفر دچار آسیب‌دیدگی جزئی و خارج شدند.

    مرادی‌پور افزود: اما پنج تن دیگر در زیر آوار محبوس شده بودند که عملیات برای یافتن این افراد آغاز شده و مدتی بعد محل محبوس‌شدن 4 تن شناسایی شد.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه یک نفر از محبوس‌شدگان مدتی بعد توسط امدادگران از زیر آوار خارج شده و در حالی که شدیداً دچار مصدومیت از ناحیه پا شده بود، به بیمارستان منتقل شد افزود: اقدامات برای خارج کردن سه تن دیگر که محل محبوس‌شدن‌شان شناسایی شده بود، ادامه داشت و دقایقی بعد امدادگران هلال‌احمر این افراد را نیز از زیر آوار خارج کرده که متأسفانه مشخص شد که جان خود را از دست داده‌اند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات جست‌وجو برای یافتن پنجمین نفر ادامه دارد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارگاه مترو متعلق به شهرداری است، محوریت فرماندهی این عملیات با آتش‌نشانی تهران بوده و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های امدادی، با فرماندهی آتش‌نشانی در این محل حضور دارند.

    مرادی‌پور اضافه کرد: تاکنون هویت این افراد مشخص نشده است.

    به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان تهران، تلاش‌ها و جست‌وجوها برای یافتن پنجمین نفر همچنان ادامه داشته و تمامی دستگاه‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو