فونیکسریمکسبهتام

استفاده از خودروهای شخصی را به حداقل برسانیم

توسعه مترو در محدوده بازار

عصر خودرو- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دسترسی شهروندان به محدوده بازار باید از طریق مترو امکان پذیر شود تا با این امر ترافیک این محله از شهر کاهش یابد.

توسعه مترو در محدوده بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به مشکلات متعددی که در محدوده بازار وجود دارد، اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در محدوده بازار، تردد بیش از حد خودروها است که در خصوص ساماندهی آن در شورای شهر بحث های متعددی انجام شده است.

    وی افزود: احداث پیاده راه برای رفت و آمد گاری های حمل وسایل به داخل و خارج از محدوده بازار یکی از راهکارهای پیشنهادی در شورای شهر بوده که امروزه در  بخش هایی از این محله، ایجاد شده است.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه راه حل اساسی و بنیادین برای حل مشکل حمل و نقل و ترافیک تهران، توسعه وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص وسیله ریلی است، گفت: با توجه به تراکمی که در محدوده بازار وجود دارد باید مترو را توسعه و کامل کنیم تا دسترسی شهروندان از نقاط دیگر شهر به این نقطه از طریق مترو امکان پذیر شود.

    تقی پور اضافه کرد: در مورد سطح زمین و وضعیت موجود آن از جمله ترافیک، طرح های دیگری هم در دست مطالعه است تا بتوانیم برای حل این موضوع فکری اساسی انجام دهیم.

    وی تاکید کرد: بدون شک تا زمانی که نتوانیم تعداد خودروهای تک سرنشین یا کم سر نشین در شهر تهران را کنترل و تقلیل دهیم این مشکلات پابرجا خواهد بود.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید یک فرهنگ سازی جدی در کنار طرح های مدیریت شهری انجام شود، یادآور شد: با این امر می توانیم نیاز استفاده از خودروهای شخصی را به حداقل برسانیم.

    تقی پور گفت: در حال حاضر برای کاهش ترافیک در شهر تهران طرح ترافیک را اجرایی کردیم به همین دلیل اگر بخواهیم رینگ جدیدی تعریف کنیم، مشکلات دیگری هم به وجود خواهد آمد.

    وی افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که زندگی مردم مختل نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو