فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی اپلیکیشن گویاسازی ایستگاه‌های مترو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: نرم افزار کاربردی «گویاسازی ایستگاه‌های مترو» به منظور مسیریابی و دسترسی راحت مسافران به مترو تهران طراحی و تولید شد.

راه اندازی اپلیکیشن گویاسازی ایستگاه‌های مترو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرگزاری«عصرخودرو»به نقل از ایسنا، دکتر محمد احمدی بافنده با بیان اینکه سعی شده تا با استفاده از فناوری‌های روز، بهترین و کاربردی ‌ترین امکانات به کاربران ارائه شود گفت: فاز اول اپلیکیشن گویاسازی ایستگاه‌های مترو که برای گوشی‌های هوشمند و تبلت طراحی شده با استفاده از موقعیت یاب مکانی (GPS) و فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) می‌تواند افراد را به نزدیک ‌ترین ایستگاه راهنمایی کند.

    وی با بیان اینکه به همت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و مدیریت فناوری اطلاعات شرکت بهره برداری مترو تهران، نسخه آزمایشی این اپلیکیشن در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید آماده شده و از طریق سایت شرکت به نشانی metro. tehran. ir قابل دانلود است افزود: در این اپلیکشن لیست ایستگاه‌های مترو به ترتیب نزدیک‌ترین فاصله به کاربر نشان داده می‌شود که با انتخاب هر ایستگاه اطلاعات و موقعیت مکانی آن مشخص خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ضمن اشاره به امکانات گسترده این نرم افزار تصریح کرد: این اپلیکیشن از دو طریق فرد را برای رسیدن به ایستگاه مورد نظر راهنمایی می‌کند. اول آنکه کاربر می‌تواند با استفاده از دوربین گوشی همراه و فناوری واقعیت افزوده در محیط واقعی مسیر را پیدا کند و دومین مورد هم استفاده از نقشه ماهواره‌ای است که در نقشه تهران بزرگ موقعیت ایستگاه‌های نزدیک نشان داده می‌شود.

    احمدی بافنده از شهروندان خواست تا نامی مناسب برای اپلیکیشن گویاسازی ایستگاه‌های مترو پیشنهاد دهند.

    بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، احمدی بافنده تاکید کرد: افراد می‌توانند اسامی پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنند که به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو