فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ۱۳۹۵ (۷)

نمایشگاه حمل و نقل محل معرفی توانمندی ها

عصر خودرو- در جهان امروز حمل‌ونقل مقوله‌ای است که تمام مردم به نحوی با آن در ارتباط مستقیم هستند و به‌موازات رشد و توسعه شهرها نیاز به خدمات و تسهیلات همگانی نیز افزایش یافته است و این امر به نوبه خود، ابعاد جدیدی به مسایل عمومی کلان‌شهرها به‌ویژه مسئله حمل‌ونقل آن خواهد داد.

نمایشگاه حمل و نقل محل معرفی توانمندی ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در حال حاضر حمل‌ونقل و مدیریت جامع خدمات شهری یکی از اجزاء مهم اقتصاد ملی محسوب می‌شود و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد. این بخش در برگیرنده فعالیت‌هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی نقش غیرقابل انکاری بر عهده دارد.
    از مهم‌ترین راهکارهای گسترش صنعت حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری، فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری، تخصیص اعتبارات و تسهیلات در جهت توسعه و افزایش بهره‌وری فعالیت‌های موجود و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و کاربردی و ترویج شیوه‌های نوین مدیریت است که برپایی نمایشگاه می‌تواند در تحقق این مهم مثمر ثمر واقع شود. می‌توان اذعان داشت که نمایشگاه، میدان تجلی خلاقیت‌ها و ابزار کلیدی و اهرم نیرومندی در پیشرفت و توسعه محسوب شوند و در آینه نمایشگاه می‌توان پیشرفت فن‌آوری، رشد اقتصادی، فعالیت‌های اصولی و زیربنایی انجام شده و جایگاه منطقه‌ای و جهانی یک کشور را مجسم و مشاهده کرد.
    با نگرش به اهمیت این نمایشگاه، برخی از اهداف آن شامل معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل صنعت حمل‌ونقل و صنایع وابسته به آن، رونق دادن به فعالیت‌های بازرگانی داخلی و خارجی، افزایش دانش، شناخت و اطلاعات تخصصی علمی و کاربردی تولیدکنندگان و فراهم ساختن زمینه رشد و توسعه صنایع مرتبط با این صنعت در فرآیند توسعه در طی برگزاری نمایشگاه ترسیم می‌شود.
    در همین راستا چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری تهران باهدف معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه حمل‌ونقل عمومی و انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی و بهبود وضعیت محیط‌زیست درکلان‌شهرها و بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور برگزار می‌شود.
    ضمن تشکر از کلیه مشارکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، امیدواریم در راه توسعه و افزایش توانمندی‌های کشور در عرصه‌های تجارت و تولید، با اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی، در جهت ساختن ایرانی آباد گام‌های محکمی برداشته شود.

    * اسفهبدی،مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو