فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه ایلام:

تردد خودروهای سنگین در جاده منتهی به مهران ممنوع است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به استقرار ۱۰۰ گشت ترافیکی پلیس راه در ایام اربعین در جاده‌های این استان، گفت: تردد خودروهای سنگین از پنجشنبه ۲۰ آبان در جاده های منتهی به شهرستان مهران ممنوع شده است.

تردد خودروهای سنگین در جاده منتهی به مهران ممنوع است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ محسن ناصری روز جمعه اظهار کرد: طرح ویژه اربعین پلیس راه استان که در قالب قرارگاه امام علی (ع) فعالیت می کند از دیروز 20 آبان آغاز شده و تا پنج روز پس از بازگشت زائران (چهارم آذر) نیز ادامه دارد.
    وی افزود: در چارچوب این طرح تردد کامیون های حامل بار در مسیرهایی که به شهر مرزی مهران ختم می شود بویژه جاده کرمانشاه - ایلام - مهران بمدت 2 هفته ممنوع است.
    رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: 32 تیم پلیس راه استان برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان طی این ایام در آماده باش کامل هستند، ضمن اینکه با توجه به حجم بسیار زیاد خودروهای عبوری به مرز مهران حدود 60 تیم از نیروهای سایر استان ها نیز در قالب نیروهای کمکی در نقاط مختلف جاده های ارتباطی ایلام مستقر می شوند.
    سرهنگ ناصری تاکید کرد: با توجه به 2 طرفه بودن جاده ها و توپوگرافی خشن راه های استان ایلام رانندگان وسایل نقلیه بویژه افراد غیر بومی که آشنایی با وضعیت جاده های استان ندارند از سبقت، سرعت بالا و نیز انحراف به چپ خودداری کنند.
    وی با اشاره به وضعیت ترافیک در راه های منتهی به مرز مهران گفت: هم اکنون جاده حمیل - ایلام و ایلام - مهران دارای ترافیک سنگین اما روان است.
    سرهنگ ناصری یادآور شد: به منظور جلوگیری از گره ترافیکی در مقاطع مختلف و با ایجاد مسدود کردن جاده حمیل - ایلام، وسایل نقلیه به سمت جاده اسلام آباد غرب - ایوان - ایلام - مهران هدایت می شوند تا بار ترافیکی جاده حمیل - ایلام کاهش پیدا کند.
    به گفته وی، جاده اسلام آباد - ایوان - ایلام بعنوان جاده جایگزین جاد حمیل - ایلام - مهران تعیین شده و زائران اربعین می توانند از این جاده که بار ترافیکی کمتری دارد، تردد کنند.
    فرمانده پلیس راه ایلام اضافه کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان ایلام باشیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو