فونیکسریمکسبهتام

برخورد با موتورسواران متخلف در کرمانشاه

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از برخورد جدی پلیس با موتورسواران متخلف در استان خبر داد و گفت: در آبان امسال ۳۲۷ دستگاه موتور در استان توقیف و به صاحبان آنها آموزش داده شده است.

برخورد با موتورسواران متخلف در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ "محمد مرادی" اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد با راکبین موتورسواری که رعایت قوانین را در رانندگی ندارند و با اعمال و رفتار های مخاطره آمیز خود، امنیت مردم را به خطر می اندازند برخود قانونی و قاطع دارد.

    وی تصریح کرد: برابر ماده بیست قانون رسیدگی به جرایم رانندگی برخی از تخلفات پر خطر که زمینه ساز بروز حوادث رانندگی است، در قانون برای آنها مجازات سخت گیرانه از جمله توقیف موتورسیکلت به مدت یک هفته برای بار اول و یک ماه در صورت تکرار تخلف پیش بینی شده است.

    عدم استفاده از کلاه ایمنی و عبور از محل پیاده رو از تخلفات موتور سیکلت سواران است

    این مقام انتظامی ادامه داد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از محل پیاده رو، حرکات نمایشی، عبور از خط ویژه اتوبوسرانی و ... از جمله تخلفات راکبین موتورسیکلت است که پلیس راهور به منظور پیشگیری از حوادث و ایجاد نظم و امنیت ترافیکی برخورد با این دسته افراد را مد نظر قرار داده است.

    سرهنگ مرادی گفت: راکبین موتورسیکلت در راستای بازدارندگی و پیشگیری از تخلف مورد آموزش قرار گرفتند و پلیس راهور تا رسیدن به نقطه مطلوب از حیث جلوگیری از ارتکاب تخلفات موتورسیکلت سواران، برخورد و موضوع آموزش را در دستور کار قرار داده است.

    وی به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: استفاده کنندگان از این وسیله کم هزینه در چهارچوب قوانین و مقررات حرکت کنند و از هرگونه تخلف بپرهیزند تا مخل نظم و امنیت شهروندان نباشند.

    رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان گفت: در آبان ماه سال جاری 327 دستگاه موتورسیکلت توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل پارکینگ های سطح شهر توقیف شد و به جهت آشنایی راکبین آنها با مقررات و قوانین مورد آموزش قرار گرفتند.

    بارنامه جعلی از دید پلیس کنگاور پنهان نماند

    فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 600 میلیون ریال البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودرو از طریق بارنامه جعلی قصد فریب مأموران را داشت اما موفق نشد.

    سرهنگ "حسین براری" عنوان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف یک دستگاه خودرو وانت پیکان حامل البسه قاچاق شدند.

    وی گفت: راننده خودروی فوق که بارنامه جعلی همراه داشته قصد فریب مامورن را داشت که با تیزبینی و درایت پلیس در چنگال قانون گرفتار شد و در بازرسی از این خودرو 972 ثوب انواع پوشاک زنانه و مردانه قاچاق به ارزش ریالی 600 میلیون ریال کشف گردید.

    فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با اشاره به توقیف این خودرو، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و ‌البسه فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

    سرهنگ براری، هدف از اقدامات انتظامی در حوزه کالای قاچاق را افزایش کسب و کار و رونق تولید داخلی و احساس آسایش و امنیت شغلی شهروندان ایرانی و همچنین رضایتمندی مسئولان شهرستان از پلیس عنوان کرد.

    وی از شهروندان خواست کماکان به همراهی و همکاری با پلیس ادامه دهند و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت خلاف قانون با تلفن 110 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو