فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

تهران نیازمند نظم است

نباید حل تمام معضلات را از پلیس انتظار داشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نباید حل تمام معضلات را از پلیس انتظار داشت گفت: یک سازمان مجوز شماره گذاری موتورهای کاربراتوری آلوده کننده را صادر می‌کند، در زیرپله‌ای این موتورها ساخته می‌شود. در گوشه دیگری از شهر مال‌ها ساخته می‌شود و هر کسی هر کاری می‌خواهد می‌کند. بعد از پلیس حل همه این معضلات را می‌خواهند.

تهران نیازمند نظم است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار مهماندار در پاسخ به انتقادات و اظهارات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی با تاکید بر اینکه نباید حل تمام معضلات را از پلیس انتظار داشت افزود: زمانی که موتورسیکلت در زیر پله‌ها تولید می‌شد کسی نمی‌آمد جلوی تولید آن را بگیرد. حال جمع آوری 2 میلیون و 500 هزار موتورسیکلت کاربراتوری را از ما می‌خواهند. ضمن اینکه مبنای ما قانون است.

    وی افزود: اگر مبنا جمع آوری باشد باید خیلی از مکان‌های دیگر از جمله نمایشگاه‌ها و مال‌ها بسته شوند که اگر چنین توانی هم داشته باشیم بعد توسط خود اعضای شورا مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت که شهر را به هم ریخته‌ایم. بی تردید باید به این موضوع یک نگاه جامع داشته باشیم.

    وی تاکید کرد: حتما کاستی‌هایی در حوزه پلیس وجود دارد اما قطعا همه مشکل اینجا نیست. افراد دیگری هم باید کار کنند تا پلیس نیز بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

    سردار مهماندار در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع کمک شورای اسلامی شهر تهران و حمایت‌های اعضای این شورا اشاره کرد و افزود: امروز هنگامی که صحبت از حمایت کردم منظور من پول و اعتبار نبود هر چند که این موضوع نیز مهم است اما بخش اصلی صحبتم حمایت‌هایی بود که در اختیار شورای اسلامی شهر تهران است اگر لازم است در جایی مقرراتی وضع کند این کار را انجام دهد و در جای دیگری که نیاز به وضع قوانین در مجلس شورای اسلامی است مصوب شود.

    وی ادامه داد: تهران نیازمند نظم است. آنقدر مشکل بزرگ شده که قطعا حل آن یک‌شبه امکان پذیر نیست. در این جلسه انتظار داشتم که به جای انتقادات از من راهکارها خواسته شود و در پایان دوره تصدی من در این مسئولیت از من خواسته شود که چه میزان از این برنامه‌ها را اجرایی کردم. با این حال از انتقادات خوشحال شدم و ترسی نیز ندارم. بی تردید آنجا که جواب دارد مکتوب به شورا ارسال خواهم کرد و آنجایی که نیاز به اصلاح دارد حتما این کار را انجام خواهم داد.

    وی در خصوص انعقاد قرارداد میان مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی و اخذ پول توسط پلیس راهور تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد و اگر کسی برگه‌ای بیاورد که در آن قراردادی مبنی بر گرفتن مبلغی توسط پلیس راهور از مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی باشد قطعا اقدام عملی در مورد خودم انجام خواهم داد و ضمن استعفا کنار خواهم رفت. بی تردید خود را وام دار هیچ کس نخواهم کرد. هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم و نخواهیم کرد.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در انتهای این جلسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا جابجایی رئیس پلیس راهور تهران موجب ایجاد ترافیک طی روزهای اخیر در تهران شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست و همه نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ مشغول انجام وظیفه خود هستند. مگر اینکه عوض شدن رئیس پلیس راهور تهران منجر به ایجاد رغبت بیشتر شهروندان برای آمدن به خیابان و استفاده از خودرو شخصی شده باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو