فونیکسریمکسبهتام

قتل مسلحانه به‌خاطر خسارت تصادف

عصرخودرو- مرد جوان وقتی خودروی دوستش را امانت گرفت و با آن تصادفی شدید کرد نمی‌دانست همین اتفاق به قیمت جانش تمام می‌شود. صاحب خودرو به‌خاطر خسارتی که به ماشینش وارد شده بود، دوستش را با شلیک گلوله به قتل رساند.

قتل مسلحانه به‌خاطر خسارت تصادف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از همشهری آنلاین ، ظهر 13 آذر، مأموران کلانتری128 تهران‌نو در جریان قتل مرموز مردی قرار گرفتند. مرد 35ساله با شلیک گلوله مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده بود. در چنین شرایطی ماجرا به قاضی ایلخانی، کشیک جنایی پایتخت مخابره و با دستور وی تحقیقات شروع شد. جنایت در خانه‌ای در خیابان دماوند رخ داده بود که پاتوق افراد سابقه‌دار و معتاد بود. آنطور که مشخص بود مقتول و قاتل برای انجام کاری به آنجا رفته بودند که به‌خاطر اختلافاتی که با هم داشتند درگیرشدند.

در جریان این درگیری قاتل با اسلحه کمری که همراهش بود گلوله‌ای به مقتول که از دوستانش بود شلیک کرده و گریخته بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که عامل جنایت 11فقره سابقه کیفری داشته و آخرین‌بار مهرماه امسال از زندان آزاد شده بود. جست‌وجو برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا اینکه 19دی‌ماه در منطقه فشافویه به دام افتاد و اسلحه وی در خانه یکی از دوستانش کشف شد.

متهم در بازجویی‌ها به تیراندازی مرگبار اقرار کرد و درخصوص انگیزه‌اش گفت: یک روز برای مصرف شیشه به پاتوقم رفته بودم که در آنجا مقتول را دیدم. او سوئیچ ماشین پیکان وانتم را بدون اجازه من برداشت و پس از آن متوجه شدم که با ماشین من تصادف شدیدی کرده است. خسارت آن به حدی بود که دیگر امکان استفاده از ماشین وجود نداشت. او حاضر نمی‌شد خسارت ماشین را پرداخت کند و همین موضوع باعث درگیری ما شد.

وی گفت: پیش از آن و در زمانی‌که زندان بودم، یکی از هم‌بندی‌هایم به من گفته بود که اسلحه‌ای را نزد یکی از دوستانش در منطقه حصارک شهرستان کرج به امانت گذاشته است. من هم به آنجا رفتم و اسلحه را گرفتم تا هرطور شده پول خسارت ماشین را بگیرم. روز حادثه همراه او به پاتوقم رفتیم که اختلافات را حل و فصل کنیم، اما با مقتول درگیر شدم و وقتی بار دیگر از او شنیدم که حاضر به پرداخت خسارت نیست با اسلحه به سمت او شلیک کردم. در همین حال سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو