فونیکسریمکسبهتام

به دلیل بارش برف سنگین و تداوم آن ؛

عبور خودروها از پل های غیرهمسطح کلانشهر رشت تا اطلاع ثانوی ممنوع

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کلانشهر رشت گفت : در زمان حاضر به دلیل تداوم بارش شدید برف عبور خودروها از پل های غیرهمسطح این کلانشهر ممنوع شده است.

عبور خودروها از پل های غیرهمسطح کلانشهر رشت تا اطلاع ثانوی ممنوع
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، فرامرز جشمیدپور افزود: برای پیشگیری از تصادف و سقوط خودروها به دلیل شیب تند پل های غیر همسطح مجبور شدیم تا ورودی های تمامی این پل ها در کلانشهر رشت را مسدود کنیم.
    وی اظهار داشت: بعد از قطع بارش برف و نمک پاشی برای جلوگیری از یخ زدگی در پل های غیرهمسطح کلانشهر رشت، برای بازگشایی آنها اقدام خواهیم کرد.
    معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: پل های زیرگذر باز است.
    کلانشهر رشت دارای پنج پل غیرهمسطح و 2 زیرگذر است.
    شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
    نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای مه آلود بودن هوا، بارش برف و باران و وزش باد (گاهی شدید/ خیلی شدید) و کولاک برف مهیاست.
    بتدریج از فردا (شنبه) این سامانه ناپایدار تضعیف شده و از سمت غرب استان کاهش ابر پیش بینی می شود و با صاف شدن آسمان، طی شنبه (بویژه شب) تا دوشنبه، وقوع یخبندان مورد انتظار است.


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط