فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری استان همدان عنوان کرد:

پخش ۳۶۰۰ تن آسفالت درطرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان- سنندج

عصر خودرو- مدیرکل راهداری استان همدان از پخش ۳۶۰۰ تن آسفالت در طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان - سنندج خبرداد.

پخش ۳۶۰۰ تن آسفالت درطرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان- سنندج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد رودباری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های همدان با اشاره به اینکه مراکز مدیریت راه های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیانگر میزان نقش سیستم های هوشمند در ارتقا ایمنی است، گفت: مدیریت و نظارت بر سامانه‌های ترددشماری، دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و نیز تابلوهای ترافیک ‌نما و پیام متغیر و ارتباطات رادیویی از مواردی است که در این مرکز رصد و ارزیابی می شود.

    وی افزود: اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران با برقراری شیفت های منظم و دائم در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان انجام می‌شود.

    رودباری عنوان کرد: همکاران این مجموعه با بکارگیری تمام توان پاسخگوی مسئولان به منظور شناسایی و معرفی خودروهایی که موجب ایجاد ناامنی در محورهای مواصلاتی می‌شوند به پلیس راه بوده و این کنترل و نظارت در راستای افزایش ایمنی انجام می شود.

    وی تاکید کرد: ایجاد مرکز مدیریت راه‌ها در واقع ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان مردم به اطلاعات و اخبار راه‌های استان و ایجاد هماهنگی و همکاری متقابل بین دستگاه‌های مرتبط با حمل ونقل در راستای تبادل اطلاعات و آمار ترددهای جاده‌ای و چگونگی آن است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین در ادامه از طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج و مریانج امامزاده محسن بازدید کرد و گفت:  میزان قراداد اولیه پروژه همدان - سنندج یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و در حال حاضر دو و نیم کیلومتر از سطح راه روکش شده و در حال انجام است.

    رودباری افزود: تاکنون در این مسیر حدود 3 هزارو 600 تن آسفالت استفاده شده که برآورد می شود تا انتهای طرح 8 هزارو 600 تن آسفالت مصرف شود.

    رودباری همچنین به پروژه روکش آسفالت مسیر 8.5 کیلومتری مریانج تا امامزاده محسن اشاره و عنوان کرد: برای این مسیر نیز مبلغ 350 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

    وی افزود: تاکنون روکش آسفالت 3.5 کیلومتر این مسیر انجام شده و پیش بینی می شود 5 کیلومتر باقی مانده نیز تا 15 روز آینده به پایان برسد.

    رودباری عنوان کرد: میزان تناژ آسفالتی که تاکنون از مسیر امامزاده محسن تا انتهای موییجین انجام شده 2 هزار و 500 تن است که تا پایان پروژه 7500 تن برآورد می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو