فونیکسریمکسبهتام

اختصاصی «عصرخودرو»

مبارز جدید لامبورگینی در پیست

عصر خودرو- ۳ سال پیش بود که لامبورگینی با Huracán LP ۶۲۰-۲ Super Trofeo، نسخه مسابقه‌ای هوراکان را برای سری مسابقات تک‌محصولی خود، سوپرتروفی معرفی کرد.

مبارز جدید لامبورگینی در پیست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰
  • مبارز جدید لامبورگینی در پیست
  • مبارز جدید لامبورگینی در پیست

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حال شاهد معرفی برداشتی به‌مراتب وحشی‌تر از این لامبورگینی مسابقه‌ای هستیم؛ ساخته‌ای با آیرودینامیک بدنه کاملا تجدیدنظر شده که 1.5 ثانیه سریع‌تر از سوپرتروفی پیش از خود، یک دور از پیست مونزا را می‌پیماید. و این در حالی است که تغییری در خروجی پیشرانه اعمال نشده و V12 5.2 لیتری لامبورگینی، همان 620 اسب‌بخار متریک را از مسیر گیربکس 6 سرعته ترتیبی به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. 

در طراحی Super Trofeo Evo، تنها سقف، قسمت فوقانی پوزه و دیفیوزر عقب تفاوتی نسبت به LP 620-2 Super Trofeo نداشته و جدای از آنها، تمامی سطوح بدنه با رویکردی به‌مراتب تهاجمی‌تر بازطراحی شده‌اند. این طراحی جدید، نه‌تنها ژستی شبیه‌تر به یک ابرخودرو ویرانگر را به Super Trofeo Evo داده، بلکه آیرودینامیک بدنه و جریان هوای خنک‌ساز پیشرانه را نیز بهبود بخشیده است. در ضمن، برای خروج ساده‌تر راننده در مواقع تصادف، دریچه سقف تازه‌ای برای خودرو طراحی شده و اگزوز تجدیدنظر شده دارای کاتالیتیک کانورتر‌های کارآمد‌تری است که در دما‌های پایین نیز راندمان مناسبی دارد.
Huracán Super Trofeo Evoاز بهار 2018 با قیمت 235 هزار یورو در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده قرار خواهد گرفت.

 

نوشته: مجید رقیبی

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط