فونیکسریمکسبهتام

۲۰ تیم راهداری البرز آماده خدمات رسانی به مسافران

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلا م کرد که با توجه به پیش بین هواشناسی استان، ۲۰ تیم راهداری آماده خدمات رسانی به مسافران در تمام جاده های البرز شد.

۲۰ تیم راهداری البرز آماده خدمات رسانی به مسافران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، عباس صفری  اظهار داشت: امسال تعداد تیم های راهداری مانند سال های گذشته با امکانات و تجهیزات زمستانی در راه های مستقر هستند.

    وی با اشاره به اینکه تلاش شد تا تیم های خدمات رسانی راهداری نسبت به سال گذشته افزایش یابد، خاطر نشان کرد:کمبود اعتبار در این بخش سبب شد تا نتوانیم تیم های امدادی را در راه های استان افزایش دهیم.
    این مسئول گفت: اکنون 130 دستگاه خودرو سبک ، نیمه سنگین و سنگین در راه ها ی البرز برای خدمات رسانی در مواقع ضروری و بارش های برف و باران فعال شدند.
    وی افزود: البته راهداری البرز این آمادگی رادارد تا بتواند خدمت رسانی مناسب را به مسافران در راه های این استان داشته باشد.
    وی از مردم و مسافران در زمان بارش برف خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کافی داشته باشند.
    صفری بیان داشت: سال های گذشته در زمان بارش برف یکی از مواردی که مشکلاتی را برای مسافران در جاده های استان ایجاد می کردهمراه نداشتن زنجیرچرخ توسط برخی رانندگان بود.
    وی افزود: متاسفانه هنوز برخی از رانندگان نمی توانند زنجیر چرخ خودرو خود را نصب کنندو یا اطلاع دقیقی از خودرو ندارند.
    مدیرراهداری البرز اظهار داشت: تجربه ثابت کرده زمانی که مردم کمک می کنند سرویس دهی مناسب از جانب دستگاه های خدمات رسان ارائه می شود و هر جایی که مردم اطلاعات کامل و کافی در خصوص موضوعی نداشته باشند دچار مشکل خواهیم شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط