فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۹۳)

مدیربازاریابی مایان فولاد در گفت وگو با «عصرخودرو»: به دنبال سهم ۵۰ درصدی بازار کامیونت هستیم

عصر خودرو- مایان فولاد به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت سال گذشته برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران حاضر شد و توانست تعداد زیادی از علاقه مندان به خودروهای تجاری در حوزه کامیونت را با توجه به کیفیت بالای محصولات فوسو به سمت خود بکشاند.

مدیربازاریابی مایان فولاد در گفت وگو با «عصرخودرو»: به دنبال سهم ۵۰ درصدی بازار کامیونت هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، به همین بهانه در حاشیه دومین نمایشگاه خودرو تهران گفت وگوی کوتاهی با مجید مدنی مدیربازاریابی و فروش این شرکت داشتیم که در زیر می خوانید:


    •  برای سوال نخست نظر خود را در رابطه با شروع نمایشگاه و برنامه‌های خود در نمایشگاه توضیح دهید؟
    دومین نمایشگاه خودروی تهران در زمان مناسبی شروع شد که سبب شد بازدیدکندگان استقبال خوبی از نمایشگاه به عمل بیاورند. امسال گروه ما به صورت هلدینگ در نمایشگاه حضور پیدا کرده که هر کدام از مجموعه‌های ماموت، مایان و فولکس در یک مجموعه واحد از محصولات جدید خود رونمایی کردند و طبق آمار در روز اول 200 نفر به صورت تخصصی از خودروهای میتسوبیشیفوسو بازدید کردند . اتفاق ویژه‌ای که در این رونمایی و نمایشگاه اتفاق افتاد این بود که خودروها با کاربری مایان و کاربری‌های جدید ماموت و کاربری‌های تخصصی به نمایشگاه آمدند یعنی برای حمل دارو با کاربری خاص خودش در نظر گرفته شده و برای حمل اساسیه هم کاربری خاص خودش در نظر گرفته شده و خودرو‌های ما هم مورد توجه و استقبال خوبی توسط شرکت‌های پخش قرار گرفته است و ما در این نمایشگاه محصولات خود را به صورت اقساط 48 ماهه به مشتریان و بازدیدکنندگان عرضه کینم و امیدواریم که این کار نتیجه خوبی بر فروش محصولات داشته باشد.
    •  با توجه به این که دومین حضور شما در نمایشگاه خودرو است از سال پیش تا به امروز چند دستگاه خودرو به مشتریان تحویل دادید؟
    میتوان گفت که ما به هدفی که در نظر داشته‌ایم رسیده‌ایم و از سال گذشته تا به امروز شرکت‌های معتبری مانند میهن، دومینو،عالیس و آیدین از ما خرید کرده‌‌اند. اتفاق خوبی که از دوره قبل تا این دوره از نمایشگاه برای شرکت ما افتاد این بود که افرادی که از ما خرید کرده بودند دوستان و افراد یا صنعت هم‌سطح خود را ترغیب به خرید از ما کردند یا کسانی که به صورت سبدی از ما خرید کرده بودند سبد خود تکمیل‌تر کردند که بعضی از شرکت‌ها خریدشان به 300 دستگاه هم رسیده است
    •  هدف شما در آینده این است که بتوانید چند درصد از بازار را تصاحب کنید؟
    ما این کار را برعهده مردم و مشتریان گذاشته‌ایم که تصمیم بگیرند که سهم ما از بازار چقدر باشد. ما برای محصولات خود کیفیت و تامین قطعات و خدمات پس از فروش خوبی را  در نظر گرفته‌ایم . شرکت ما 15 دستگاه تعمیرگاه سیار در 15 نقاط مهم کشور قرار مستقر کرده است که نمونه این تعمیرگاه‌ سیار در این نمایشگاه وجود دارد و 6 خدمات‌ پس از فروش در استان‌های مهم افتتاح کردیم و هدف ما اسن است که 6 خدمات پس از فروش دیگر تا پایان سال جاری اضافه کنیم و بازخورد مردم به این عملکرد مثبت بوده چرا که درخواست برای خرید فوسو و دیگر محصولات ما افزایش پیدا کرده است.
    •  به نظر شما فوسو میتواند چند درصد از بازار را در اختیار بگیرد؟
    نمی‌توان  درصد دقیقی بیان کرد ولی رقیب بزرگ ما 60 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد که ما با استراتژی‌ مناسب خود توانستیم درصدی از فروش آن‌ها را تصاحب کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال 30 درصد از بازار را در اختیار بگیریم و تا پایان سال 97 این عدد را به 50 درصد ارتقا خواهیم داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو