فونیکسریمکسبهتام

یک مقام مسئول سازمان راهداری خبر داد:

خدمات ۱۴هزار راهدار در نوروز

انجام۵۸۰ هزار سفر با حمل و نقل عمومی

عصر خودرو- نوروزی، گفت: ۱۴ هزار راهدار برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در جاده‌های سراسر کشور مستقر هستند.

خدمات ۱۴هزار راهدار در نوروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  صدا و سیما، حیدر نوروزی جانشین رئیس سازمان راهداری در امور ایمنی، اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در ایام نوروز با 9 هزار و 200 دستگاه ماشین آلات راهداری تندرو و کندرو و نیز هزار و 200 گروه امدادرسانی در مقاطع مختلف این ایام مشغول عملیات راهداری است.
    وی تصریح کرد: از آغاز سفرهای نوروزی بیشترین تردد مربوط به استان تهران با 9 و نیم میلیون تردد و پس از آن ، استان های البرز، مازندران، گیلان، قزوین و شهرهای زیارتی می شود.

    نوروزی افزود: یک نکته مهم در این سفرها ایمنی در حمل‌ونقل عمومی کشور است که از این طریق تاکنون حدود 580 هزار سفر با اتوبوس، مینی بوس و تاکسی انجام شده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون 5 و نیم میلیون مسافر با وسایل حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده‌اند و ما در این حوزه با حوادث کمی روبه‌رو بوده‌ایم، به افزایش ورود و خروج از مبادی مرزی کشور اشاره کرد و گفت: حدود یک میلیون و 50 هزار نفر از مبادی مرزی کشور ورود و خروج داشتیم که بیشترین میزان از مرزهای مهران، بازرگان و شلمچه بوده است.

    نوروزی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی به رانندگان توصیه کرد به تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند، زیرا علایم، زبان گویای راه‌ها هستند.

    جانشین رئیس سازمان راهداری در امور ایمنی، اضافه کرد: در 30 کیلومتری نزدیک شهرها ترافیک درون و برون شهری با هم ترکیب می‌شود و رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند، چرا که در این محدوده بیشترین حوادث رخ می‌دهد.

    نوروزی، گفت: در زمان طلوع و غروب خورشید هم باید دقت بیشتری داشت، چرا که با توجه به شرایط محیطی امکان بروز حوادث وجود دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط