فونیکسریمکسبهتام

هشت میلیارد ریال برای روشنایی تونل های جاده جم نیاز است

عصر خودرو- رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان کنگان استان بوشهر گفت: برای تعمیرات شبکه برق و تامین روشنایی تونل های جاده سیراف به جم هشت میلیارد ریال اعتبار لازم است.

هشت میلیارد ریال برای روشنایی تونل های جاده جم نیاز است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، قاسم مباهات افزود: باتوجه به حجم ترافیک و تردد در جاده سیراف – جم، تعمیرات شبکه برق چهار تونل موجود در این مسیر ضروری است که در صورت تامین اعتبار راهداری این مشکل را حل خواهد کرد.
    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کنگان گفت: هم اکنون 67 کیلومتر بزرگراه، 17.5 کیلومتر راه فرعی درجه 1 و سه کیلومتر راه روستایی، چهار تونل جاده سیراف - جم و سه تقاطع غیر همسطح در محور کنگان به سیراف در شهرستان کنگان محدوده خدمت رسانی این اداره است.
    وی اظهارکرد: حفظ و نگهداری از جاده های ارتباطی اولویت مهم اداره راهداری در سال جاری است.
    مباهات بیان کرد: پارسال 12 طرح راهداری با اعتبار 42 میلیارد ریال از محل تملک دارایی در این شهرستان اجرا که سه طرح از جمله روشنایی محدوده روستای پرک، لکه گیری محور جم - سیراف و شیرینو - گله دار با مجموع اعتبار هفت میلیارد ریال بطور 100 درصد اجرا و مابقی در سال جاری ادامه و به اتمام خواهد رسید.
    وی گفت: جاده دسترسی روستای 12 خانواری دامداران شهر بنک به کمربندی کنگان به طول 800 متر با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی آغاز که ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.
    مباهات یادآورشد: همچنین در اوایل سال گذشته قسمتی از جاده محور جم به سیراف دچار رانش و تغییراتی در جسم راه و شکل هندسی آن ایجاد شد که با تلاش مجموعه راهداری 300 متر از مسیر بزرگراه با ایجاد واریانت جدید بهسازی و مورد استفاده قرار گرفت.
    وی افزود: خط کشی محورهای حوزه شهرستان به طول 220 کیلومتر ، تعمیر و بازسازی حفاظ جانبی راه (گاردریل) به میزان چهار کیلومتر، نصب 750 عدد علائم هشدار دهنده و بازدارنده، نصب 14 دستگاه چراغ های چشمک زن سولار، نصب 240 عدد نیوجرسی در قوس ها و پرتگاه ها، 33 هزار متر مکعب سبک سازی واصلاح شیب ترانشه ها و 12 هزارو 500 متر مکعب ریزش برداری و پاکسازی سطح راه ها هنگام بارندگی از مهمترین اقدامات در حوزه راهداری شهرستان کنگان در سال گذشته بود.
    وی، به فعالیت های نوروزی این اداره اشاره کرد و ادامه داد: با اقدامات این اداره و دیگر نهادهای مسئول در این حوزه از جمله پلیس راه به رغم افزایش 20 درصدی شمار مسافران در شهرستان و افزایش ترافیک در جاده ها و تردد 80 هزار خودرو در تعطیلات نوروز، هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم.
    مباهات یادآورشد: اداره راهداری کنگان هم اکنون با 27 نیروی انسانی ، 6 دستگاه کامیون، 2 گریدر، 2 لودر، یک غلطک ، یک آب پاش خدمت رسانی می کند.
    شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و بخشی از طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی در این شهرستان در دست اجراست.
    سرپرست فرمانداری جم روزگذشته در نشستی خواستار تامین روشنایی تونل های محور سیراف - جم شده بود.
    7208/6043**
    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو