فونیکسریمکسبهتام

شیشه دودی ها اعمال قانون می شوند

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: با توجه به روند رو به رشد تیره و دودی کردن شیشه های خودرو و ممنوعیت این کار از منظر قانونی، متخلفان اعمال قانون می شوند.

شیشه دودی ها اعمال قانون می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: دودی کردن شیشه های خودرو موجب کاهش دید راننده می شود.
    وی گفت: آیینه داخل و بغل خودرو برای اشرافیت به فضای بیرون خودرو به ویژه در هنگام سبقت است اما تیرگی شیشه برخی خودروها به گونه ای است که نمی توان براحتی بیرون از خودرو را دید.
    جانشین رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: طبق قانون استفاده از هر وسیله ای از جمله دودی کردن شیشه یا نصب پرده که منجر به محدودیت دید راننده شود تخلف محسوب شده و جریمه در پی دارد.
    سرهنگ اسماعیلی افزود: علاوه بر این ماموران پلیس راه دارندگان خودروهای دارای پلاک مخدوش و فاقد معاینه فنی را جریمه می کنند.
    وی اضافه کرد: برخی از خودروها دارای نقص فنی از جمله در سیستم ترمز، چراغ ها و لاستیک هستند که هر یک از آنها می توانند حادثه ساز شوند.
    جانشین رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: هنگام مراجعه برای دریافت معاینه فنی این نقص ها شناسایی شده و پس از رفع کارت معاینه فنی به خودرو تعلق می گیرد.
    سرهنگ اسماعیلی گفت: طرح برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی، پلاک مخدوش و فاقد معاینه فنی از روز گذشته آغاز شده و به مدت سه روز اجرا می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط