فونیکسریمکسبهتام

فرماندار جاسک:

استفاده شخصی از خودروهای اداری ممنوع است

عصر خودرو- فرماندار جاسک گفت: هرگونه استفاده شخصی از وسایل نقلیه اداری در شهرستان ممنوع است

استفاده شخصی از خودروهای اداری ممنوع است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد رادمهر ظهر سه شنبه در همایش شهرداران، شوراها و دهیاران گفت: ملت بزرگ ایران در چهل سال انقلاب اسلامی با ایثار و مقاومت و هدایت گری مقام معظم رهبری در انواع فشارها و تهدیدهای ظالمانه کشورهای مستکبر ایستادگی کردو در مقابل تحریم‌ها پیروز شد.

    رادمهر بیان داشت: در حال حاضر نیز استکبار جهانی با فشارهای اقتصادی به دنبال اختلاف بین ملت و دولت و نظام است که با و حدت، اتحاد و تولید که رمز موفیت در برابر دشمنان است از این مرحله نیز با پیروزی عبور خواهیم کرد.

    فرماندار شهرستان جاسک با بیان اینکه همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و با وجود این اقتدار از هیچ تهدیدی نمی‌ترسیم و آن‌را کابوسی برای استکبار جهانی تبدیل خواهیم کرد افزود: استقلال و امنیت ملی و فرا ملی جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا بی نظیر و این مرهون خون شهیدان و فرزندان این ملت قهرمان است که برای پاسداشت آن در همه شرایط و در کنار هم بوده‌اند و با همدلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.

    رادمهر اظهار داشت: همه باید از ظرفیت‌هایی که در شهر و روستا، دریا و صیادی، کشاورزی و جاهای دیدنی و گردشگری که بهترین فرصت آن در تعطیلات نوروزی برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی است نهایت استفاده را کرد.

    فرماندار جاسک با بیان اینکه باید در بین مردم شهرستان جاسک و خانواده‌ها برای تحصیل در رشته‌های مورد نیاز اشتغال آینده جاسک اطلاع رسانی کنید عنوان کرد: ریل گزاری توسعه شهرستان صورت گرفته است و در آینده نزدیک بزرگترین پروژه‌های ملی در حوزه نفتی و پترو شیمی در این شهرستان راه اندازی خواهد شد که برای گرفتن سهمیه از اشتغال آینده در جاسک باید به سلاح علم مورد نیاز و فنی و حرفه ی مربوطه مجهز بود تا در این توسعه نیروی انسانی که سرمایه اصلی و واقعی در هر توسعه محسوب می‌شود از بین نیروهای بومی که ماندگاری بیشتری دارد تامین شود.

    رادمهر گفت: شهرستان جاسک با توجه به آوازه ایی که در کشور دارد در تعطیلات نوروزی میزبان میهمانان نوروزی از اقشار و گروهای مختلفی خواهد بود که باید برای آن برنامه ریزی کرد و دهیاران حلقه اول خدمتگزاری در روستاها هستند که با معرفی ظرفیت‌ها در این ایام که بهترین فرصت می‌باشد می‌توانند در جهت رونق اقتصادی کار کنند.

    وی ابراز داشت: دهیاران باید در سطح روستا با ارائه طرح‌ها در آمد زایی کنند، واز وسایل و امکانات دهیاری هاکه بیت المال است هستنددر حفظ و نگهداری آنها نهایت تلاش را داشته باشند، در خصوص هزینه کرد و گردش مالی باید نهایت دقت راانجام دهند و دهیاری که خارج از چهار چوب قانونی هزینه کند علاوه بر برخورد قاطع در صورت مشخص شدن تخلف به مراجع قانونی معرفی خواهد شد و همه باید در این خصوص نهایت دقت را داشته باشند.

    فرماندار جاسک تصریح کرد: هیچ مدیر و دهیار و یامسئولی حق ندارد از وسیله نقلیه اداری در کارهای شخصی استفاده کند، تمام اموال و امکاناتی که در اختیار دارند بیت المال و متعلق به عموم است و استفاده نادرست هم از لحاظ شرعی و هم قانونی اشکال دارد.

    وی خطاب به دهیاران و شوراها گفت: دهیار هم نماینده عالی دولت در روستا و هم نماینده مردم است که باید به وظایف قانونی خود اشرافیت داشته باشد و برای پیگیری کارهای مردم و مدیریت بحران روستا در مواقع ضروری نباید دچار سردرگمی شود، شوراها وظایف قانونی دارند که در صورت لزوم می‌توانند مدیران دستگاها را برای توضیحات و ارائه گزارش به دفتر خود در روستا بخواهند و نباید خود را دست کم بگیرند.

    رادمهر در خصوص برخی مسائل در حوزه‌های سرمایه گزاری و رونق تولید در شهرستان گفت: همه دستگاهای اجرایی وظیفه دارند که با سرمایه گذاران همکاری کنند و دهیاران نیز باگرفتن تسهیلات از طریق پست بانک که ردیف خاصی دارند می‌توانند در این امر اقدام کنند، حدود 90 نفر برای احداث پرورش میگو موافقت اصولی گرفتند که جز دونفر 95 درصد آنها حتی یک بیل خاک برداشت نکرده‌اند.

    فرماندارجاسک تاکید کرد: همه وظیفه دارند از سرمایه گذار حمایت کنند اما در مقابل عده ایی که به دنبال زمین خواری هستند ایستادگی کنند و هرچه زودتر باید اراضی راکه بصورت فله ایی واگذار شده تعیین تکلیف شود و با نظارت به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

    وی درخصوص شترهای سرگردان و رها شده در سطح شهرستان افزود: شوراها ودهیاران صاحبان شتران را شناسایی وآمار دقیقی از حیوانات سرگردان منطقه خود داشته باشند و در این خصوص با دستگاه‌های مربوطه همکاری کرده تا آنها را ساماندهی کنند وتذکرات لازم را به صاحبان شتران داده شود

     در این همایش بعد از بیان گزارشی از اقدامات ومشکلات از سوی شوراها ودهیاران و بخشدارن جاسک، از سوی فرماندار این شهرستان از در حوزه شرق هرمزگان ونماینده صدا و سیما مرکز خلیج فارس در جاسک به دلیلانعکاس اخبار و رویدادهای این منطقه تجلیل شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو