فونیکسریمکسبهتام

فرماندار قصرشیرین:

تردد تانکرهای سوخت پنجم فروردین از سرگرفته می شود

عصر خودرو- فرماندار قصرشیرین گفت: تردد تانکرهای سوخت رسان و ترانزیت سوخت از ساعت هفت صبح فردا دوشنبه پنجم فروردین ماه از مرز رسمی پرویزخان از سرگیری می شود.

تردد تانکرهای سوخت پنجم فروردین از سرگرفته می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مرادعلی تاتار روز یکشنبه افزود: ممنوعیت تردد تانکرهای سوخت رسان عراقی از شنبه 25 اسفند تا ساعت هفت صبح دوشنبه (پنجم فروردین 98) ، به منظور تسهیل در تردد مسافران نوروزی از سوی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی اعمال شد.
    وی اظهار داشت: همچنین در دور دوم تعطیلات نوروز از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه هشتم فروردین تا ساعت هفت صبح یکشنبه هجدهم فروردین ورود تانکرهای حامل مواد سوختی از طریق مرزهای کرمانشاه به داخل کشور ممنوع می شود.
    تاتار افزود: تردد سایر خودروهای سنگین حامل مصالح ساختمانی و مواد غذایی و فاسد شدنی به مناطق زلزله زده در ایام نوروز بدون هرگونه ممانعتی انجام می شود.
    وی بیان کرد: به طور میانگین روزانه 500 دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد ایران می شوند و پس از تخلیه در بنادر جنوبی کشورمان به عراق باز می گردند.
    تاتار اضافه کرد: صادرات کالا از مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی در این شهرستان در ایام نوروز طبق روال گذشته انجام می شود.
    نماینده عالی دولت در قصرشیرین اظهار کرد: همچنین تردد مسافر و گردشگران از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و زائران انفرادی عراقی از مرز رسمی خسروی نیز طبق روال گذشته کماکان ادامه دارد و وقفه ای در آن ایجاد نمی شود.
    روزانه به طور میانگین 800 دستگاه کامیون از مرز پرویزخان و 500 دستگاه کامیون از مرز خسروی کالاهای صادراتی کشورمان به عراق را حمل می کنند.
    مرز رسمی پرویزخان بزرگترین مرکز صادرات کالاهای غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران به عراق است که به طور میانگین همه ساله حدود 54 درصد از مجموع کل صادرات غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق این مرز انجام می شود.
    قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی 2 مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق هم مرز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو