فونیکسریمکسبهتام

هشدار استاندار تهران به مردم جهت کاهش تردد‌های غیرضروری

عصر خودرو- محسنی بند پی بر ضرورت کاهش تردد‌های غیرضروری مردم در سطح معابر پایتخت تأکید کرد.

هشدار استاندار تهران به مردم جهت کاهش تردد‌های غیرضروری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی اظهار داشت: در ستاد مبارزه با کرونای استان تمهیدات لازم در زمینه تأمین امکانات و تجهیزات و محدودیت‌های لازم پیگیری می‌شود منتها همراهی و مشارکت مردم جهت اجرایی شدن اقدامات ضروری است.

    وی ادامه داد: ظرفیت بیمارستان‌های جدید استان نیز جهت مقابله با این بیماری و خدمت رسانی به بیماران به کار گرفته می‌شود و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.

    استاندار تهران سپس تأکید کرد: هر چند امکان انتقال این ویروس بالا است، اما به راحتی از بین می‌رود که شرط آن نیز رعایت بهداشت فردی و شست‌وشوی مداوم دست‌ها و پرهیز از تجمعات و تردد‌های غیرضروری است که در این زمینه از شهروندان و مردم فهیم استان تهران تقاضای مشارکت فعال داریم تا با رعایت این نکات ساده سلامت خود و خانواده هایشان را حفظ کنند.

    محسنی بندپی با تأکید مجدد بر لزوم همراهی و مشارکت مردم جهت مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: با عزم ملی و همراهی مردم جهت پرهیز از تردد و تجمعات غیرضروری به ویژه در ایام پایانی سال و شروع سال جدید می‌توانیم گام مهمی در جهت مقابله با این بیماری برداریم.

    استاندار تهران با بیان اینکه مرجع اطلاع رسانی در مورد اقدامات ضدکرونایی ستاد مقابله با کرونا تهران و ابلاغ توسط استانداری است، تصریح کرد: مصوبات ضدکرونایی جدید در تهران بعد از تصویب در ستاد ملی تا پایان وقت اداری امروز به دستگاه‌های اجرایی استان تهران ابلاغ می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط