فونیکسریمکسبهتام

نجات ۳۰ شهروند از حریق خودروها

عصرخودرو: آتش سوزی چند خودرو و موتورسیکلت در پارکینگ مجتمع مسکونی در کوی قنات کوثر تهران باعث گرفتار شدن ۳۰ شهروند از ساکنان در میان دود و حرارت شد که همگی با تلاش آتش نشانان به سلامت نجات یافتند.

نجات ۳۰ شهروند از حریق خودروها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت : در پی وقوع این حادثه، شاهدان با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاه های 57، 17 نیز نجات 10 را ساعت 21:37 دقیقه شب گذشته به سوی محل آتش سوزی واقع در قنات کوثر، خیابان 20 متری مسجد روانه کرد.

    وی افزود: زمانیکه آتش نشانان به محل رسیدند مشاهده کردند از پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه 16 واحدی، آتش ودود بسیار زیادی خارج می شود، آنان بلافاصله دست بکار شده ضمن قطع برق و گاز، با بستن دستگاه تنفسی به کانون آتش در پارکینگ خودروها در طبقه منفی یک ساختمان که مملو از دود و آتش بودرفتند.

    ملکی اضافه کرد: در داخل پارکینگ تعدادی خودرو و موتور سیکلت و جود داشت که در جریان این حادثه یک خودرو سواری و دو موتور سیکلت دچار آتش سوزی شد.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان بروز حادثه ساکنان در واحدهای خود حضور داشتند کسی متوجه این آتش سوزی نشد وبه دنبال افزایش شعله های آتش، دود و حرارت از مسیر راه پله به طبقات بالایی سرایت کرد.

    سخنگوی آتش نشانی گفت: در پی این حادثه تمامی ساکنان این ساختمان دروضعیت نا ایمن و نامناسب در طبقات و واحد های خود گرفتار شدند که آتش نشانان با بستن دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شده و همه 30 نفر از ساکنان گرفتار در میان دود و آتش را به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

    وی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و فقط چهار نفر از ساکنان زن دچار دود گرفتگی خفیف شدند که در محل به طور سرپایی مداوا شدند.

    ملکی در پایان با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: گروهی از آتش نشانان به سرعت به کانون آتش در پارکینگ ساختمان نزدیک شده و این آتش سوزی را در مدت کوتاهی خاموش کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو