فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس تاکید کرد

اجرای کامل پروژه کنارگذر شهر دورود نیازمند اعتبارات مالی

عصرخودرو: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: اجرای کامل پروژه کنارگذر شهر دورود نیازمند اعتبارات مالی است.

اجرای کامل پروژه کنارگذر شهر دورود نیازمند اعتبارات مالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس قائدرحمت پنج شنبه شب در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی شهر دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روند عملیات اجرایی پروژه کنارگذر شهر دورود به طول 12,2 کیلومتر بازدید و از آخرین وضعیت این پروژه مطلع شده‌ایم.

    وی اظهار داشت: در این پروژه چند دستگاه پل به منظور وجود رودخانه و همچنین ورودی و خروجی پروژه باید اجرا و علاوه بر آن چهار پل جاده‌های روستایی احداث می‌شود.

    قائدرحمت با بیان اینکه کارگاه اجرای پروژه تجهیز شده است، گفت: اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و تاکنون بخشی از مطالبات مردم به منظور تملک اراضی پروژه پرداخت شده است و بخش دیگری هم در دست اقدام است.

    وی اضافه کرد: در اجرای این پروژه نیاز به اعتبارات مالی داریم و مشکل فنی وجود ندارد، چرا که شرکت پیمانکار با قابلیت‌هایی که دارد، کار را آغاز کرده است، اما این پروژه نیازمند اعتبارات کافی است و به همین مظور در هفته پیش‌رو نشستی را به مظنور پیگیری مشکل با وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌کنیم.

    نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه سال قبل از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم اعتباراتی را برای این پروژه اختصاص داده‌ایم، گفت: در سال جاری نیز مبالغی را از این محل اختصاص می‌دهیم و با توجه به افزایش 50 درصدی اعتبارات ماده 180 در سال جاری پیش بینی می‌کنیم، اعتبارات خوبی را از این محل بتوانیم به پروژه اختصاص دهیم.

    وی اضافه کرد: همچنین از محل اعتباراتی که در بودجه پیش بینی شده است در تلاش هستیم تا بخش ویژه‌ای را به اجرای این پروژه اختصاص داده شود که در جلسه با وزیر راه به دنبال این موضوع هستیم.

    قائدرحمت با بیان اینکه نبود کنارگذر در شهر دورود باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است، گفت: این پروژه یکی از نیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که متاسفانه به دلیل فقدان آن و تردد خودروهای سنگین و سبک از مرکز شهر باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو