فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی ششم تا نهم خرداد اعلام شد

عصر خودرو : وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام آخرین وضعیت تردد در جاده‌های اصلی کشور محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاری را نیز اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی ششم تا نهم خرداد اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بر مبنای گزارش سازمان راهداری کشور و بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی تردد خودروها در محورهای برون شهری کشور در شبانه‌روز گذشته کاهش داشته است.

    بر اساس این اطلاعات کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1472 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری 3.3 درصد کاهش داشته است.

    همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین نیز 19 درصد بوده و تردد در ساعات 8 تا 9 بیشترین تعداد و در ساعات 4 تا 5 کمترین تردد را ثبت کرده است.

    بر مبنای این گزارش آزاد راه کرج – تهران در استان البرز با ثبت بیش از 119 تردد پرترافیک‌ترین جاده برون شهری کشور بوده و پس از آن آزاد راه قزوین به کرج و مسیر بازگشت آن از کرج به قزوین بیشترین تردد را داشته‌اند. همچنین آزادراه تهران – قم نیز در شبانه روز گذشته بیش از 48 هزار تردد را ثبت کرده است.

    طبق اعلام سازمان راهداری کشور برای آخر هفته جاری از روز چهارشنبه شش خرداد تا شنبه 9 خرداد برخی از محورها محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

    بر مبنای این گزارش عبور موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و همچنین با اعلام مامورین پلیس راهور در مجلس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه الی ساعت یک روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

    برای آخر این هفته خودروهای سنگین نیز محدودیت‌هایی دارند که بر اساس آن عبور آنها در محورهای کندوان و هراز ممنوع بوده و در محور فیروزکوه نیز تریلرها از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به سمت قائمشهر اجازه تردد نخواهند داشت.

    همچنین برخی از محورها نیز به دلیل مسائل جوی با محدودیت روبرو هستند که بر اساس آن آزادراه چالوس – مرزن‌آباد واقع دراستا مازندران که به دلیل ریزش کوه مسدود شده برای خودروهای سواری قابل دسترسی نخواهد بود. محور فرعی شمشک به دیزین نیز همچنان به دلیل نبود ایمنی کافی اجازه تردد ندارد.

    همچنین با توجه به برخی عملیات‌ها محور هراز اجازه عبور وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون و کامیونت را نمی‌دهد و همچنین تردد در محور کرج به چالوس یا کندوان نیز همچنان برای وسایل نقلیه سنگین ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو