فونیکسریمکسبهتام

تا پایان ماه جاری صورت می‌گیرد

بازگشایی کامل قطعه‌ چهارم آزادراه تهران ـ شمال

عصرخودرو: فرماندار چالوس از بازگشایی کامل قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال تا پایان این‌ ماه خبر داد.

بازگشایی کامل قطعه‌ چهارم آزادراه تهران ـ شمال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمد‌ناصر زندی سه‌شنبه شب در نشست بررسی مشکلات مردم محله دارکلای چالوس، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن آزادراه تهران ـ شمال در شهرستان چالوس باید برای خروج از مشکلات مربوط به آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

    وی با تأکید بر جدی گرفتن موضوع آزادراه تهران ـ شمال برای خروج از گره کور ترافیکی که در بیشتر ایام سال مردم را با خود درگیر می‌کند، افزود: با بازدیدی که روز گذشته وزیر راه و شهرسازی از قطعه چهارم این آزادراه داشتند تا پایان خرداد‌ ماه جاری ضلع شمالی و جنوبی آن با ایمنی کامل بازگشایی شود.

    فرماندار چالوس در ادامه به محله دارکلا واقع در جنب پل و تونل درون شهری چالوس و مشکلات مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: اهالی منطقه دارکلا با توجه به حالت کارگاهی بودن این پروژه در فصول گرم و سرد سال با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

    وی با تأکید بر زیباسازی حاشیه این پل و تونل خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان چالوس سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر و مسافر است، بنابراین از نظر معماری شهری و گردشگرپذیر بودن منطقه باید تدابیر جدی در زمینه مانند فضاسازی، ایجاد فضای سبز، رنگ‌آمیزی، آسفالت مناسب، جمع‌آوری گاردریل و احداث بلوار در خور شأن مردم منطقه و مسافران در این قسمت اندیشیده شود.

    زندی برگزاری این نشست‌ها را به‌ دلیل بیان مشکلات از سوی مردم و پاسخ مسئولان در حضور عموم مردم ستودنی خواند و افزود: مدیران و مسئولان با شنیدن مشکلات مردم می‌توانند با توجه به بودجه و امکانات خود برنامه‌ریزی‌ کنند.

    وی تصریح کرد: اگر مدیران دستگاه‌ها براساس اولویت‌بندی و اعتبارات بتوانند پروژه‌ها را اجرایی کنند بدون شک روند خوبی در توسعه شهرها و روستاها ایجاد و رضایت مردم را نیز به‌دنبال دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو