فونیکسریمکسبهتام

افزایش کرایه ‌تاکسی‌ها در اردبیل بدون مصوبه شورای شهر

عصرخودرو: در حالی که افزایش ۲۰ درصدی کرایه‌ها هنوز در شورای شهر اردبیل به تصویب نرسیده است، صاحبان تاکسی در اردبیل با افزایش نرخ بنزین اقدام به افزایش کرایه کردند.

افزایش کرایه ‌تاکسی‌ها در اردبیل بدون مصوبه شورای شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، در حالی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل و حومه از افزایش نرخ کرایه‌ها بعد از مصوبه شورای شهر در روزهای گذشته خبر داده بود که صاحبان تاکسی به یکباره تا 50 درصد و در برخی از مسیرها تا 70 درصد نرخ کرایه‌ها را افزایش دادند به طوری که تمام تلاش ما بر این است تا نرخ 500 تومان را به نرخ پایه برای هر مسیر اعلام کرده و در نظر بگیرند.
    این نرخ در حالی مقبول طبع صاحبان تاکسی افتاده است که آنها از ماه‌ها پیش به بهانه نبود پول خرد در دو مسیر این مبلغ را از مسافران دریافت کرده و سعی‌شان بر این بود تا به نوعی وانمود کنند که نرخ هر مسیر باید به 500 تومان افزایش یابد در حالی که مسئولان نرخ ورودی را برای تاکسی‌ها در یک مسیر 200 تومان در نظر گرفته و در افزایش 20 درصدی این رقم قرار است تا نهایت 250 تومان افزایش یابد.

    این افزایش خودسرانه کرایه‌ها از سوی رانندگان در حالی اعمال می‌شود که بسیاری از شهروندان در اردبیل از این افزایش ناراحت بوده و از مسئولان گلایه دارند که چرا اجازه می‌دهند عده‌ای به صورت خودسرانه به افزایش نرخ روی بیاورند و ادعای صاحبان تاکسی‌ها نیز این است که در سال جدید با گذشت سه ماه به رغم افزایش نرخ بنزین، کرایه‌های آنها افزایش نیافته است.

    وعده‌های مسئولان تاکسیرانی اردبیل هنوز در مورد حوزه‌بندی فعالیت تاکسی‌ها در شهرک‌ها و نواحی مختلف شهر اردبیل تنها در حد شعار باقیمانده و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده به طوری که تمرکز تاکسی در هسته مرکزی شهر روز به روز بر گرفتاری‌ها و مشکلات ترافیکی اردبیل افزوده است.

    انتظار می‌رود مسئولان تاکسیرانی اردبیل در کنار نرخ‌گذاری شفاف برخورد با متخلفان در گرفتن کرایه‌های اضافی نسبت به فعال کردن تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف نیز اقدام عملی و واقعی را انجام دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو