فونیکسریمکسبهتام

تردد کامیون و تریلی در محورهای استان قزوین ممنوع است

عصر خودرو: رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به محدودیت های ترافیکی این استان، گفت: بخش جنوبی آزاد راههای قزوین - کرج، زنجان - قزوین برای عبور و مرور کامیون ها و تریلی ها به جز مواد فاسد شدنی و سوخت از ساعت شش بامداد امروز ممنوع می باشد.

تردد کامیون و تریلی در محورهای استان قزوین ممنوع است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ بهرام زینلی افزود: همچنین طی این مدت کامیون و تریلی ها در هر دو مسیر رفت و برگشت در آزاد راه قزوین - رشت به جز حاملین مواد فاسد شدنی و سوخت، نمی توانند تردد کنند.

    وی با اشاره به عادی بودن وضعیت راههای این استان، تاکید کرد: با توجه به برگشت مسافران از تعطیلات عید سعید فطر، ترافیک سنگین از بعدازظهر امروز در سطح تمامی راههای استان قزوین پیش بینی می شود.

    سرهنگ زینلی اضافه کرد: مسافران بایستی در شرایط کنونی سعی کنند زمان بازگشت خود را به آخرین ساعات روز موکول نکنند و با توزیع زمان برگشت، موجبات ایجاد ترافیک در سطح راهها نیز نشوند.

    وی با اشاره به وجود پدیده مه در جاده قدیم قزوین - رشت، اضافه کرد: متاسفانه با توجه به توصیه های پلیس مبنی بر توقف نکردن مسافران در حاشیه آزاد راهها و جاده ها، بارها و بارها مشاهده شده که مسافران برای صرف صبحانه و یا استراحت در شانه راهها توقف می کنند که این مساله خطرات جانی فراوانی برای آنان به همراه دارد.

    رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته در سطح راههای استان قزوین، خاطرنشان کرد: 85 درصد حوادث شبانه روز گذشته که در ساعات ابتدایی روز و از ساعت یک تا شش بامداد بوده، به علت توجه نکردن رانندگان به جلو بوده است.

    وی ادامه داد: در نخستین ساعات بامداد روز گذشته و در برخورد جلو به جلو یک دستگاه سواری پراید با سواری پژو کرایه در محور بویین زهرا - قزوین روی داد متاسفانه یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

    این مسوول انتظامی علت این سانحه را حرکت در جهت خلاف سواری پراید اعلام کرد.

    سرهنگ زینلی اضافه کرد: در برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه کامیون در آزاد راه قزوین - زنجان که به علت تخطی از سرعت مطمئن در جاده لغزنده از سوی سواری پژو روی داد سه نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

    وی یادآور شد: در واژگونی یک دستگاه سواری پژو نیز که به علت توجه نکردن به جلو از سوی راننده آن روی داد، نیز یک نفر مصدوم شد.

    این مسوول انتظامی در پایان یادآور شد: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای این استان را دارند درخواست می شود تا با صبر و حوصله رانندگی کنند و از سبقت های غیر مجاز، توقف در حاشیه راهها، صحبت کردن با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن در حین رانندگی خودداری کرده و در طول مسیر نیز به توصیه های پلیس و تابلوهای راهنمایی توجه کنند.

    استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که از این میزان 217 کیلومتر آزاد راه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر نیز راه روستایی می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط