فونیکسریمکسبهتام

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سبزوار - بردسکن

عصر خودرو : نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سبزوار - بردسکن و سبزوار - اسفراین خبر داد.

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سبزوار - بردسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی در سبزوار با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سبزوار - بردسکن و سبزوار - اسفراین گفت: این محورهای مواصلاتی شمال و جنوب کشور را به یکدیگر متصل می‌کند و در مدت‌های اخیر دچار فرسودگی شده بود.

    وی با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی برای مرمت و بهسازی این محورهای مواصلاتی صورت گرفته بود، تصریح کرد: طول محور مواصلاتی سبزوار - بردسکن 75 کیلومتر و طول محور مواصلاتی سبزوار - اسفراین 85 کیلومتر است که در حال حاضر با دو شرکت خصوصی برای اجرای پروژه بهسازی و مرمت قرارداد امضا شده و این شرکت‌ها در حال اجرای طرح هستند.

    عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه این محور مواصلاتی یکی از پرترددترین محورهای خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: در گذشته اقداماتی برای روکش آسفالت و بهسازی این مسیرها صورت گرفته که مقطعی انجام شده بود.

    وی با بیان اینکه محور مواصلاتی سبزوار - بردسکن از زیرساخت‌های توسعه منطقه ششتمد است، ادامه داد: یکی از اقداماتی که در مدت اخیر صورت گرفته اخذ مجوز چهاربانده شدن این دو محور است.

    سبحانی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر طرح مطالعاتی محور دوم سبزوار - بردسکن و سبزوار - اسفراین در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: این طرح در وزارت راه و شهرسازی، معاونت راهبردی ریاست جمهوری و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی مورد بررسی قرار گرفته و مصوب شده و در ردیف جدول 20 قرار گرفته است.

    وی با اشاره به محور ترانزیتی سبزوار - قوچان تصریح کرد: مجوز 215 این مسیر مدت‌ها پیش گرفته شده و در ردیف اعتباری جدول 20 گنجانده شده بود که وزارت راه و شهرسازی در این زمینه با کندی کار کرده است.

    سبحانی‌فر با گلایه از وضعیت اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه در گذشته در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته بود که به دلیل نبود اعتبارات دچار عقب افتادگی شد و در سفر وزیر راه و شهرسازی پروژه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

    وی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های ما عدم اجرای پروژه بهسازی و مرمت این محور مواصلاتی است، یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته طرح بهسازی و مرمت اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته و بخشی از کار نیز وارد فاز اجرایی شده است و تا دو ماه آینده روکش آسفالت محور سبزوار- سلطان‌آباد اجرایی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو