فونیکسریمکسبهتام

پیشتاز موتور با تخفیف ویژه به نمایشگاه مشهد آمد

عصر خودرو: شرکت پیشتاز موتور که بیش از دو دهه است به تولید موتورسیکلت در ایران می‌پردازد با ارائه تخفیف ویژه نمایشگاه خودرو مشهد، به استقبال بازدیدکنندگان آمده است.

پیشتاز موتور با تخفیف ویژه به نمایشگاه مشهد آمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، به گفته عرفانی، مدیر فروش شرکت پیشتاز موتور، این شرکت برای کلیه محصولات خود در طی نمایشگاه تخفیف 2درصدی را در نظر گرفته است و مشتریان در صورت ثبت‌نام در جریان نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد می‌توانند از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

عرفانی در زمینه وضعیت حاکم بر بازار موتورسیکلت گفت:" به‌طورکلی صنعت موتورسیکلت‌سازی در سال جاری افت 27درصدی را تجربه کرده است که این مسئله شامل پیشتاز موتور نیز می‌شود. البته وضعیت پیشتاز موتور در استان خراسان متفاوت است چراکه عمده تمرکز ما در شرق کشور است و مشهد بزرگ‌ترین بازار ما است."

پیشتاز موتور برای حمایت از نمایندگی‌های خود شرایط ویژه‌ای را در زمینه پرداخت در نظر گرفته است که شامل ارائه شیوه‌های پرداخت متفاوت و جوایز ویژه می‌شود. عرفانی در این زمینه گفت:"برای نمایندگی‌های فروش امکانی را فراهم کرده‌ایم که بتوانند هزینه خریدهای خود را طی چهار چک پرداخت کنند. به‌علاوه ما کلوبی را با امتیازات خاص ویژه نمایندگی‌های خود طراحی کرده‌ایم که در آن هر یک از نمایندگی‌ها متناسب با تعداد خرید، نحوه پرداخت و نوع موتورسیکلتی که خریداری می‌کنند امتیاز به دست می‌آورند. درنهایت این امتیازها جمع می‌شود و متناسب با امتیازاتی که هر نماینده به دست آورده است آن‌ها را در سه کلاس متفاوت طبقه‌بندی می‌کنیم و برای هر کلاس جوایزی در نظر گرفته‌ایم."

وی در زمینه محصولات این شرکت گفت:"هم‌اکنون تنوع کاملی از محصولات را تولید می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم نیازهای مختلف را پوشش دهیم. محصولات ما از موتورسیکلت‌های طرح ویو با حجم موتور 110 سی‌سی آغاز می‌شود و درنهایت به موتورسیکلت‌های ویژه ارگان‌ها  نهادها ازجمله پلیس می‌رسد که حجم موتور 250 سی‌سی دارند."
وی در زمینه میزان بازدید از نمایشگاه گفت:"در این مدت آمار بازدیدکنندگان مناسب بوده است و استقبال خوبی هم از محصولات ما در جریان نمایشگاه شد. به‌علاوه طی نمایشگاه مدیر پست خراسان، رییس اتاق بازرگانی و مدیران ادارات مشهد نیز از غرفه ما بازدید کردند. این مسئله برای ما اهمیت بالایی دارد چراکه نشان از حمایت آن‌ها از تولید داخلی دارد."

عرفانی در زمینه محصول جدید پیشتاز موتور گفت:"بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا حدود یک ماه آینده مدل جدیدی از موتور D4 را رونمایی می‌کنیم. این موتورسیکلت به‌تازگی عرضه شده و مورد استقبال هم قرار گرفته اما اکنون قصد داریم مدل به‌روزتری از آن را با حجم موتور 150 سی‌سی و ظاهر جدیدتر تولید کنیم."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط