فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۴ (۳۰)

داتیس فرا دیزل آریا با شرایط ویژه فروش DAF به مشهد آمد

عصر خودرو: شرکت داتیس فرا دیزل آریا، نماینده انحصاری DAF هلند در ایران، در نمایشگاه مشهد با کشنده XF به‌عنوان یکی از برترین و به‌روزترین کشنده‌های اروپایی در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شده است و با ارائه شرایط فروش ویژه برای خریداران خودرو در نمایشگاه توانسته نظر علاقه‌مندان و خریداران خودروهای تجاری را به‌سوی خود جلب کند.

داتیس فرا دیزل آریا با شرایط ویژه فروش DAF به مشهد آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۰
  • داتیس فرا دیزل آریا با شرایط ویژه فروش DAF به مشهد آمد
  • داتیس فرا دیزل آریا
  • داتیس فرا دیزل آریا

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حمید پارسا، عضو هیات مدیره شرکت داتیس فرا دیزل آریا در گفتگو با "خودرو امروز" در زمینه شرایط فروش ویژه خودروهای DAF برای نمایشگاه خودرو مشهد گفت:"ما برای نمایشگاه خودرو مشهد، کشنده XF را عرضه کرده‌ایم. این کشنده یکی از به‌روزترین محصولات تجاری در اروپا است و در مدت حضورش در ایران هم توانسته نظر خریداران را جلب کند. ما برای نمایشگاه خودرو مشهد، 20 میلیون تومان تخفیف ویژه برای خریداران در نظر گرفته‌ایم. به‌این‌ترتیب درصورتی‌که در مدت برگزاری نمایشگاه برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند، می‌توانند خودرو را با مبلغ 430 میلیون تومان خریداری کنند."

وی در زمینه استقبال خریداران از این خودرو گفت:"بازار خودروهای تجاری مدتی است دچار رکود شده است اما باوجوداین رکود حاکم بر بازار، استقبال مشتریان از کشنده‌های XF مناسب بوده است. ما در مدت یک سال و نیم که از عرضه این خودرو گذشته است بیش از 400 دستگاه از این کشنده را به بازار عرضه کرده‌ایم."

وی در زمینه نظرات خریداران از این خودرو گفت:"بر اساس اطلاعاتی که ما از مشتریان گرفته‌ایم، خریداران XF از این خودرو راضی هستند چون این خودرو برای راحتی راننده طراحی شده است و فضای کابین بزرگی دارد. به‌علاوه XF و به‌طور کلی تمامی محصولات DAF هلند به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که مصرف سوخت پایینی داشته باشند و هزینه تعمیرات پایینی نیز دارند ضمن آنکه فاصله زمانی میان دوره‌های تعمیراتی آن زیاد است و به‌این‌ترتیب خودروها مدت کمی متوقف خواهند بود و می‌توانند زمان بیشتری سرویس‌دهی کنند. به همین  دلیل است که رانندگان از XF راضی هستند و بازخوردهای مثبتی در زمینه این خودرو گرفته‌ایم."

رسول منصوری، مدیر عامل  داتیس فرا دیزل آریا نیز با اشاره به استقبال بازار از خودروهای DAF و عرضه مدل‌های جدید این برند در ایران گفت:"طی سه تا چهار ماه آینده مدل CF85 را در سه مدل مختلف به بازار ایران عرضه خواهیم کرد. این خودرو در سه تیپ 2*4، 2*6 و 4*6 و در قالب کشنده، کمپرسی و باری عرضه می‌شوند. این خودروها با موتورهای مختلفی در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند که ما برای بازار ایران مدلی با موتور 462 اسب بخار را انتخاب کرده‌ایم. این خودروها با گیربکس 12 سرعته ZF عرضه می‌شوند. سری CF از نظر ابعاد 30 سانتی‌متر از XF باریک‌تر و 25 سانتی‌متر ارتفاع کمتری دارد. این خودرو با اتاق‌های مختلفی عرضه می‌شود که شامل مدل‌های ساده و دارای تخت خواب است."

وی در زمینه جایگاه سری کشنده CF و مقایسه آن با XF در بازار گفت:"XF کشنده ترانزیت است و برای مسیرهای بیش از هزار کیلومتر کاربرد دارد. در مقابل سری CF برای فواصل بین‌شهری است."

وی در زمینه دیگر محصولات جدید DAF برای بازار ایران گفت:"ما همچنین در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سری LF محصولات DAF در ایران هستیم تا به‌این‌ترتیب بتوانیم طیف محصولات خود در ایران را کامل کنیم. این خودروها در تناژهای مختلف بین 6 تا 12 تن عرضه می‌شوند و برای کاربردهای شهری هستند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این سری از محصولات تا پیش از پایان سال جاری روانه بازار ایران خواهند شد."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو