فونیکسریمکسبهتام

خدمت‌رسانی به نمازگزاران در هفته تعاون

عصر خودرو- مدیر عامل تعاونی تاکسیرانی تهران از برنامه خدمت‌رسانی به نمازگزاران در روز جمعه ۱۳ شهریور به مناسبت روز تعاون خبر داد.

خدمت‌رسانی به نمازگزاران در هفته تعاون
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، فاطمه بلوک‌ آذری در یک نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت هفته تعاون و در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی در نظر داریم که روز جمعه 13 تعاون و به مناسبت گرامیداشت روز تعاون حمل و نقل و خدمت‌رسانی به نمازگزاران در مصلی را بر عهده بگیریم و پس از خطبه‌های نماز جمعه کار انتقال آنها به مسیرهایی که قصد تردد دارند در 12 مسیر دنبال کنیم.

    وی از جمله مسیرهای مورد نظر را هفت تیر، سیدخندان، پیچ شمیران، میدان امام خمینی، انقلاب ، آزادی، راه‌آهن، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی نام برد.

    بلوک آذری ادامه داد: در حال حاضر با هزار و 200 دستگاه خودرو در شرکت تعاونی تاکسیرانی فعالیت می‌کنیم و برای به روز کردن تاکسی‌های خود نیز با چند شرکت وارد مذاکره شدیم و قصد داریم در فاز اول تعداد دستگاه‌های خود را به 200 دستگاه افزایش دهیم و از 800 دستگاه خودرو در فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی به 1200 دستگاه برسانیم.

    مدیر عامل شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران در ادامه اضافه کرد: این شرکت دو برنامه را دنبال می‌کند، یکی استفاده از سامانه‌های مختلف ترافیکی جهت ساماندهی خطوط و مسیرهای مختلف تاکسیرانی در سطح شهر تهران برای استفاده بهینه از ظرفیت موجود و افزایش تعداد حمل و نقل مسافران در سطح شهر تهران و برگزاری دوره‌های ویژه برای اعضای تعاونی در بخش آموزش به ویژه ارتباط با مسافرین و نیازهای تخصصی در ارتباط با کارشناسان را در نظر داریم.

    به گفته وی هم اکنون 500 هزار نفر عضو تعاونی تاکسیرانی در سطح تهران هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط