فونیکسریمکسبهتام

پراید یا پورشه یقه متخلف داخل خودرو را می‌گیریم

عصر خودرو- فرمانده ناجا با هشدار به برهم‌زنندگان امنیت روانی افراد جامعه، برخورد با هنجارشکنی را یکی از مسئولیت‌های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و گفت پلیس با کشف حجاب داخل خودروها و دوردورکردن‌ها برخورد خواهد کرد.

پراید یا پورشه یقه متخلف داخل خودرو را می‌گیریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از جوان، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش فصلی رؤسای پلیس راهور به خبرنگاران گفت: این امکان‌پذیر نیست خودرویی که آلودگی صوتی دارد، دور دور می‌کند یا سرنشینان آن کشف حجاب کرده‌اند، از کنار افسر پلیس بگذرد و آنها هیچ برخوردی نکنند.

    وی خطاب به رؤسای پلیس راهور سراسر کشور دستور داد حتماً در مواجهه با چنین مواردی اقدام به توقیف خودروی متخلفان کنند و در صورتی که امکان توقیف وجود نداشته باشد، پلاک آنها ثبت و در کمترین زمان خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شود. 

    رئیس پلیس کشور ادامه داد: ما تنها موظف به تذکر برای بستن کمربند ایمنی یا عبور از چراغ خطر نیستیم بلکه باید با این هنجارشکنی‌ها هم برخورد قاطعی داشته باشیم. وی افزود: برای ما خودروی پراید و پورشه فرقی ندارد و در صدد هستیم یقه متخلفان را بگیریم و قاطعانه با کسانی که امنیت روانی خانواده‌ها را برهم می‌زنند، برخورد کنیم.

    فرمانده ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا متخلفان به پلیس امنیت منتقل شده یا پلیس راهور با آنان برخورد خواهد کرد، گفت:‌در مرحله اول پلیس راهور با متخلفان برخورد خواهد کرد، اما اگر بر تخلف اصرار شود و برای دفعات متعدد چنین تخلفی صورت گیرد، متخلفان به پلیس امنیت معرفی خواهند شد.

    وی ادامه داد: گاهی برخی از رانندگان برای راننده زنی که در حال رانندگی در خیابان و کودکی نیز در خودرواش است، ایجاد مزاحمت می‌کنند، به طوری که این راننده کنترل خود را از دست می‌دهد و دچار حادثه هم می‌شود، بنابراین باید کاری کرد تا این افراد جرئت ایجاد مزاحمت نداشته باشند. فرمانده ناجا تأکید کرد باید در استان‌های سراسر کشور با این تخلفات برخورد شود و این موضوع مختص به استان یا شهر خاصی نیست.

    مزدا3 در راه پلیس ایران

    فرمانده ناجا درباره به کار‌گیری خودروهای مزدا3 در پلیس راهنمایی و رانندگی هم توضیح داد: تأکید ما بر استفاده از خودروها و تجهیزات تولید داخل است، اما خودروهایی را که داخل کشور مونتاژ می‌شوند، هم خریداری می‌کنیم و جز در موارد ضروری از هیچ خودروی تولید خارج استفاده نخواهیم کرد.

    در مورد این خودروها نیز پس از آنکه مورد ارزیابی قرار بگیرد و مناسب مأموریت‌ها و کارهای پلیس باشد، در پلیس راهور استفاده و آن را جایگزین خودروهای فعلی خواهیم کرد. وی با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس از 23 آذرماه گفت: ‌این طرح تا 23 اسفندماه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط