فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت تامین امنیت سوگواران؛

تردد وسایط نقلیه در محور کاشمر-ریوش ممنوع اعلام شد

عصر خودرو- فرماندار شهرستان کاشمر از اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۶صبح امروز در محور کاشمر-ریوش خبر داد.

تردد وسایط نقلیه در محور کاشمر-ریوش ممنوع اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی فروزان بیان کرد: تردد تمامی  وسایل نقلیه از ساعت 6 صبح پنجشنبه لغایت 11ظهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی (ع) در محور کاشمر- ریوش ممنوع است.

    رییس شورای تامین و هماهنگی ترافیک شهرستان کاشمر با اشاره به حضور بیش ازسه هزار نفر از زائران پیاده ازبخش کوهسرخ و شهرستان نیشابور در قالب کاروان های پیاده درسالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) وامام حسن مجتبی (ع) در امام زاده سید مرتضی گفت: این تصمیم در راستای تامین امنیت کاروان های پیاده و زائران سوگوار اتخاذ شده است.

    وی ادامه داد: بر همین اساس تردد موتورسیکلت از محور مذکور نیز امروز و در طول برگزاری مراسم سوگواری ممنوع است.

    وی ابراز امیدواری کرد زائران سوگواران با اتخاذ تمهیدات انجام پذیرفته در راستای تامین امنیت به نحو شایسته از برنامه ها وفضای معنوی زیارتی این ایام بهره مند و شاهد کمترین حوادث ترافیکی باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط